برادر دیگو مارادونا درگذشت

حدود یک سال بعد از فوت مارادونا، برادر او هوگو نیز امروز سکته کرده و جان خود را از دست داد.

به گزارش ایمنا، حدود یک سال قبل و در چنین روزهایی بود که انتشار خبر فوت دیگو مارادونا جهان فوتبال را در شوک بزرگی فرو برد. فوق ستاره محبوب و بزرگ فوتبال آرژانتین بعد از تن دادن به عمل جراحی و در حال طی دوران ریکاوری دچار حمله قبلی شده و جان خود را از دست داد. البته در یک سال اخیر حواشی فراوانی در مورد دلایل فوت دیگو مارادونا عنوان شده و حتی پای پلیس و دادستان نیز به این ماجرا کشیده شده است.

اما امروز هوگو مارادونا، برادر دیگو در تاریخ ۲۸ دسامبر در سن ۵۲ سالگی و بر اثر حمله قلبی در خانه خود در شهر ناپل در ایتالیا درگذشت. هوگو مانند برادرانش دیگو و رائول فوتبال را از سنین بسیار پایین شروع کرد و حتی در سن ۱۸ سالگی با ناپولی قرارداد امضا کرد. البته این بازیکن خیلی زود به آسکولی قرض داده شده و در ادامه موفقیت چندانی در دوران ورزشی خود کسب نکرد.

هوگو مارادونا در سال‌های بعد از خداحافظی از فوتبال در رده جوانان مشغول به کار بوده و به کسری از آوازه برادر بزرگ‌تر خود نیز دست پیدا نکرد. بدین ترتیب هوگو حدود یک سال بعد از فوت ناگهانی برادر خود جانش را از دست داد و او نیز همانند دیگو در سن و سال نه چندان زیاد با زندگی وداع کرد.

منبع: ورزش سه

کد خبر 545062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.