زمان خوبی برای جذب بازیکن نیست / از جایگاه ذوب‌آهن تعجب می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: قوچان‌نژاد در دو فصل اخیر آمار خوبی نداشت و در شش ماه گذشته نیز بازی نکرده و به اواخر فوتبالش رسیده است. بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کردیم تا نتیجه خوبی در بازی با ذوب‌آهن کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، زونیمیر سولدو در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن، اظهار کرد: هفته گذشته بازی سختی داشتیم که نتیجه خوبی به خاطر شرایط بازیکنان که نشأت گرفته از بازی طولانی جام حذفی بود، حاصل نشد. زمان کمی برای آماده کردن تراکتور مقابل هوادار داشتیم، به همین دلیل اشتباهات زیادی در آن بازی مرتکب شدیم و فوتبال خوبی را انجام ندادیم.

وی ادامه داد: در طول هفته نقاط ضعف را به بازیکنان گوشزد کردیم، فردا با یک تیم خوب و منسجم بازی داریم. ذوب‌آهن تیم خوبی است و جایگاهش در جدول برای من جای تعجب دارد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه ذوب‌آهن را به خوبی آنالیز کردیم، تصریح کرد: بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کردیم تا نتیجه خوبی در بازی با ذوب آهن کسب کنیم. در این هفته ملاقاتی با کانون هواداران داشتم و شرایط تیم و مشکلات را به آنان توضیح دادم. امیدوارم هواداران نیز به این مشکلات واقف باشند و بدانند که چه شرایط سختی را داریم.

سولدو اضافه کرد: تراکتور به خوبی بسته نشده و تمرینات آماده‌سازی منظم و مطلوبی را پشت سر نگذاشته است. می‌پذیریم که مشکلاتی داریم و در خطوط مختلف به بازیکنان جدید نیاز است. امیدوارم طی روزهای آتی خبرهای خوبی در خصوص تقویت تیم داشته باشیم. در طول مدت حضورم در تراکتور، به دنبال ایجاد تمرکز و نظم تیمی بودم و امیدوارم با اضافه شدن نفرات جدید، تراکتور را به سطح خوبی برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: تراکتور شرایطی سختی در این فصل دارد و همه باید به تیم کمک کنند. نقاط ضعف را باید پوشش دهیم و فقط جذب بازیکن جدید مشکلات را حل نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در خصوص دلایل جذب نکردن قوچان‌نژاد و شرایط واسعی، گفت: قوچان‌نژاد در دو فصل اخیر آمار خوبی نداشت و در شش ماه گذشته نیز بازی نکرده و به اواخر فوتبالش رسیده است. می‌خواهم نیروی بهتری به جمع ما اضافه شود. از طرفی به سعید واسعی فرصت زیادی دادیم و آن چیزی که می‌خواستیم، نبود. این بازیکن تمرینات خوبی انجام نداده است و آسیب‌دیدگی هم داشت.

سولدو افزود: اکنون زمان مناسبی برای جذب بازیکن نیست، بازیکنان خوب، قرارداد دارند و تنها بازیکنانی که از نظر بدنی خوب نیستند و به ما کمکی نمی‌کنند، تیم ندارند. می‌خواهیم بازیکنی به ترکیب اضافه کنیم که به تیم کمک کند، من و همکارانم هر روز در این خصوص تلاش می‌کنیم. اکنون چند بازیکن را برای اضافه کردن به تیم، زیر نظر داریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا تراکتور امکان کسب سهمیه آسیا را دارد؟ تصریح کرد: تقویت تیم پروسه‌ای دارد و باید روی بازیکنان جدید کار کنیم. هیچ تضمینی برای کسب سهمیه نمی‌توان داد، مگر اینکه بازیکنان تلاش بیشتری کنند. ما فصل سختی را پیش رو داریم.

کد خبر 544987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.