با اجرای طرح جدید بنزینی، سهمیه‌های قبلی حفظ می‌شود

معاون وزیر نفت گفت: با اجرای طرح جدید توزیع یارانه بنزین، ذخیره بنزین که در کارت‌های سوخت وجود دارد حفظ خواهد شد و در این مرحله سهمیه خودروهای عمومی تغییر نخواهد کرد.

به گزارش ایمنا، جلیل سالاری درباره اجرای طرح آزمایشی اختصاص سهمیه بنزین به هر کد ملی در جزیره کیش اظهار کرد: طرح آزمایشی بنزین در سه جایگاه جزیره کیش اجرا می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ذخیره بنزین که در کارت‌های سوخت وجود دارد حفظ خواهد شد، ادامه داد: در این مرحله سهمیه خودروهای عمومی تغییر نخواهد کرد.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در این طرح به ازای هر نفر ١۵ لیتر واریز می‌شود، همچنین تمهیداتی دیده شده تا در این طرح پایلوت خانواده‌هایی که تعداد نفراتشان کمتر از سقف ۶٠ لیتر باشد، همان سهمیه ۶٠ لیتر را دریافت کنند.

سالاری گفت: اعتبار سهمیه‌های عمومی به ازای هر کد ملی به میزان ۱۵ لیتر به‌جای کارت سوخت به حساب بانکی سرپرست خانوار واریز می‌شود.

وی تاکید کرد: ساختاری دیده شده که سهمیه خودروها امکان مبادله و کارت به کارت دارد، یک اعتبار به کارت بانکی داده می‌شود که می‌تواند این اعتبار را به مالکان خودرو بفروشد و جابه‌جا کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 544951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.