دکه‌های بدون قرارداد نهاوند ساماندهی می‌شود

شهردار نهاوند گفت: تعدادی از دکه‌های سطح شهر به عنوان بیت‌المال حدود دو سال است که فاقد قرارداد هستند و اجاره‌ای به شهرداری نهاوند پرداخت نکرده‌اند؛ این در حالی است که فعالیت آن‌ها طی این سال‌ها ادامه داشته و عزمی برای جمع‌آوری آن نبوده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری نهاوند، مجید یوسفی نوید اظهار کرد: تعدادی از دکه‌های سطح شهر به عنوان اموال بیت‌المال حدود دو سال است که فاقد قرارداد هستند و اجاره‌ای به شهرداری نهاوند پرداخت نکرده‌اند، این در حالی است که فعالیت آنها طی این سال‌ها ادامه داشته و عزمی برای جمع‌آوری نبوده است.

وی ادامه داد: مجموعه شهرداری به عنوان امانتداران مردم، وظیفه داریم که از این اموال حفاظت کنیم و مدافع حقوق شهروندان باشیم، لذا در همین راستا ضمن اخطار به دکه‌ها، پیگیری قرارداد و مطالبات شهرداری، واگذاری مجدد دکه‌ها با اطلاع رسانی عمومی به متقاضیان واگذار خواهد شد.

شهردار نهاوند ضمن تشکر از همراهی شهروندان با مدیریت شهری، افزود: اموال شهرداری متعلق به همه شهروندان است و اجازه نخواهیم داد که با بی‌توجهی و به این شکل، بدون قرارداد و بدون اجاره بها در اختیار تعداد محدودی قرار بگیرد، خط قرمز شهرداری حفظ و مراقبت از سرمایه‌های بیت‌المال است.

کد خبر 544947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.