کاهش کیفیت هوا تا روز چهارشنبه/شروع بارش‌ها از فردا با نفوذ سامانه بارشی

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: در مناطق مرکزی و صنعتی استان تا اوایل روز چهارشنبه کاهش کیفیت هوا پیش‌ینی می‌شود و از فردا در اکثر مناطق استان افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید موقتی و بارش پراکنده خواهیم داشت.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار طی امروز و نفوذ سامانه ناپایدار به استان از فردا است، بر این اساس امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

وی افزود: در مناطق مرکزی و صنعتی استان تا اوایل روز چهارشنبه کاهش کیفیت هوا پیش‌ینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: از فردا در اکثر مناطق استان افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید موقتی و بارش پراکنده خواهیم داشت؛ در جنوب استان بارش باران و در غرب استان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

آقایی اضافه کرد: این سامانه تا اوایل هفته آینده بر روی استان فعال خواهد بود و به طور متناوب بارش‌هایی را در سطح استان به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کمینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان یک تا سه درجه افزایش پیدا می‌کند، تاکید کرد: دمای هوای شهر اصفهان در گرم‌ترین زمان به ۱۳ درجه می‌رسد و کمینه دمای فردا نیز به منفی سه درجه خواهد رسید؛ گرم‌ترین نقطه استان چوپانان با ۱۶ درجه و سردترین نقطه استان میمه و بوئین و میاندشت با منفی پنج درجه خواهد بود.

کد خبر 544935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.