آغاز مرحله دوم طرح جمع‌آوری متکدیان و معتادین متجاهر بروجرد

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بروجرد گفت: مرحله دوم طرح جمع‌آوری متکدیان با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، با همکاری فرمانداری و نیروی انتظامی آغاز شد.

امیرحسین سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برحسب دستور شهردار و پیرو جلسه شورای اسلامی شهر و انتقاد و درخواست‌های مردمی، مرحله دوم طرح جمع‌آوری متکدیان و معتادین متجاهر سطح شهر به اجرا درآمد و تعداد ۳۰ نفر از این افراد از خیابان‌ها و معابر شهر جمع‌آوری شدند.

وی با بیان اینکه طرح مذکور تا پایان جمع‌آوری آخرین فرد متکدی در شهر ادامه خواهد داشت، افزود: برخی از این افراد نیازمند واقعی نیستند و سیمای شهر را مخدوش کرده و موجب نارضایتی شهروندان شده‌اند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: نیازمندان واقعی بر اساس تکلیف قانونی به کمیته امداد تحویل داده می‌شوند تا برای آنان پرونده حمایتی تشکیل شود.

سعیدی با بیان اینکه متکدیانی که دارای معلولیت هستند نیز تحویل بهزیستی خواهند شد، تصریح کرد: در مرحله اول اجرای این طرح معتادان متجاهر با هزینه شهرداری به کمپ ترک اعتیاد زاگرس واقع در روستای چگنی کش تحویل داده شدند که تعدادی از آنها پس از ترک اعتیاد با پیمانکار خدمات شهری شهرداری بروجرد قرارداد بستند و مشغول به کار هستند.

وی به معضل زباله‌گردی معتادان در مناطق مختلف شهر اشاره و تاکید کرد: این افراد جمع‌آوری و تحویل اردوگاه بازپروری معتادان زاگرس خواهند شد و شهروندان می‌توانند هر گونه اخبار و اطلاعات در خصوص موضوع جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر را از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 544896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.