گزارش ایمنا از تشییع  شهدای گمنام در کاشان، نطنز و آران و بیدگل

شهرهای اصفهان امسال در آستانه ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان تعدادی از شهدای گمنام است و فضای معنوی این استان بار دیگر با عطر شهدا پیوند می‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کاروان‌های شهدای گمنام بامداد سه‌شنبه_ هفتم دیماه، در قالب دو کاروان شهید خرازی و شهید کاظمی به شهرستان‌های کاشان و نطنز رسیدند و بار دیگر عطر شهادت در این دو شهرستان پیچید.

کاروان اهالی بهشت در ۲۸ شهرستان حاضر می‌شود

سرهنگ حسن امینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص تشیع شهدای گمنام در اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکریم که امسال در ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و شهادت قاسم سلیمانی توفیق میزبانی ۲۲ شهید گمنام را در شهرستان‌های اصفهان پیدا کرده‌ایم.

وی افزود: استان شهید پرور و ولایتمدار اصفهان همواره به عنوان الگوی ایثار و مقاومت در جهان شناخته می‌شود، به لطف خدا فرصتی فراهم شد تا مردم اصفهان بار دیگر با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کنند.

معاون هماهنگی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ادامه داد: کاروان‌های حامل پیکر شهدای گمنام در ۲۸ شهرستان حاضر می‌شود، همچنین کاروان‌های شهدای گمنام ۱۶ دی ماه به شهر اصفهان رسیده و از میدان بزرگمهر به سمت گلزار شهدای اصفهان تشیع می‌شود.

امینی ادامه داد: عنوان کاروان اهالی بهشت از جمله عناوینی است، که حضرت علی (ع) در خصوص مجاهدان و ایثارگران راه خدا مطرح کرده‌اند.

معاون هماهنگی لشکر ۱۴ امام حسین (ع) ادامه داد: چهار شهید تازه تفحص شده که هویت آنها مشخص شده است در داخل این کاروان‌ها حضور دارند، که بعد از ۳۸ سال به خانه باز می‌گردند.

کاشان میزبان لاله‌های گمنام

حمید رجبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهر کاشان افتخار داشت بار دیگر در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و حاج قاسم سلیمانی، میزبان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس قرار گیرد.

وی افزود: مردم و بسیجیان کاشان از حدود یکی هفته پیش مقدمات حضور کاروان شهدای گمنام را در این شهرستان فراهم کردند.

فرمانده گردان ۱۱۵ امام حسین (ع) شهرستان کاشان ادامه داد: هم اکنون کاروان «شهید خرازی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام از میدان بسیج شهرستان کاشان به سمت میدان جهاد در حال تشییع است و مردم شهرستان کاشان استقبال بی‌نظری را از شهدای گمنام داشتند.

عطر شهادت در کاشان،نطنز و آران و بیدگل

کاروان اهالی بهشت به نطنز رسید

مسلم نبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: صبح امروز کاروان شهدای گمنام «شهید کاظمی» به شهرستان‌های نطنز رسید و بعد از اذان ظهر نیز به سمت شهرستان آران و بیدگل حرکت خواهد کرد.

وی افزود: هم اکنون کاروان «شهید کاظمی» حامل پیکر مطهر شهدای گمنام از میدان بسیج شهرستان نطنز به سمت میدان ۱۷ شهریور در حال تشییع است و مردم شهرستان نطنز بار دیگر با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

مدیر کاروان شهید کاظمی ادامه داد: صبح امروز کاروان شهدای گمنام «شهید کاظمی» ابتدا به بارگاه مقدس امامزاده آقا علی عباس (ع) رسید و پس از آن پیکر مطهر شهدا در شهرستان بادرود تشییع شد.

سنگ تمام مردم کاشان، بادرود و نطنز در تشییع پیکر شهدای گمنام

حضور با شکوه و پر شور مردم شهرستان‌های کاشان، بادرود و نطنز در تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام، از هر تفکر و عقیده بار دیگر یکی از بی‌نظیرترین حماسه‌های مردمی را در استان اصفهان خلق کرد.

به گفته شهید قلم شهید مرتضی آوینی " طینت مردم اصفهان با حب محمد و آل محمد (ص) خو گرفته است و این حقیقتی است که در طول دفاع مقدس روز به روز و بیش از پیش به اثبات رسید.

کد خبر 544885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.