بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ گلوب ساکر مشخص شد

کلیان امباپه فوق ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن امشب توانست جایزه بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ را از سران برگزاری مراسم گلوب ساکر دریافت کند

به گزارش خبرنگار ایمنا، لحظاتی پیش مراسم گلوب ساکر برای چندمین سال متوالی در دوبی امارات برگزار شد و برنده‌های جوایز بر اساس عملکرد خود در طی فصل، به عنوان‌های مختلفی رسیدند.
جوایز گلوب ساکر جوایز سالیانه‌ای هستند که به دلیل برتری در فوتبال تعلق می‌گیرد و بصورت جداگانه نامزدها و جوایز و برنده‌ها را انتخاب می‌کند. EFAA (اتحادیه نمایندگان بازیکنان اروپایی) و ECA (اتحادیه باشگاه‌های اروپایی) جوایز گلوب ساکر را برگزار می‌کنند.

جوایز گلوب ساکر فاصله‌ای را در پانوراما جوایز فوتبال پر کرده‌است تا یک فصل تعهد را در بالاترین سطح ممکن نشان دهد. هر ساله گلوب ساکر یک شام رسمی گالا برگزار می‌کند.

به این مناسبت، نام‌های برتر فوتبال از تمام قاره‌ها در مراسم اهدای جوایز که به‌طور زنده از بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود، شرکت می‌کنند.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برندگان جوایز مراسم امشب، که خواندن آن خالی از لطف نیست:

بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ گلوب ساکر مشخص شد

بهترین تیم زنان؛ بارسلونا
سرمربی برتر سال؛ روبرتو مانچینی
گلزن برتر تمام ادوار؛ کریستیانو رونالدو
بهترین مدافع سال؛ لئوناردو بونوچی
بهترین گلزن سال؛ روبرت لواندوفسکی
بهترین بازیکن مرد سال ۲۰۲۱؛ کلیان امباپه

بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ گلوب ساکر مشخص شد


ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن در حالی برنده این جایزه شد که چند هفته پیش لیونل مسی موفق شده بود هفتمین توپ طلا خود را از فرانس فوتبال دریافت کند و البته روبرت لواندوفسکی هم بعد از یک سال فوق العاده با بایرن دستش از جوایز کوتاه ماند.

ضمن اینکه چلسی به عنوان بهترین تیم باشگاهی و تیم ملی ایتالیا به عنوان بهترین تیم ملی سال ۲۰۲۱ معرفی شدند.
لندنی‌ها در سال ۲۰۲۱ موفق شدند لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنند و آتزوری عنوان قهرمانی یورو ۲۰۲۰ را کسب کرد.

کد خبر 544845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.