عزم منچستر برای "شهر دوستدار کودک" شدن

شورای شهر منچستر، کمپینی برای به رسمیت شناختن عنوان "شهر دوستدار کودک" توسط یونیسف به راه انداخته است؛ برای دستیابی به عنوان "دوستدار کودک"، هر شهر باید طی دو سال نشان دهد که نظرات، نیازها، اولویت‌ها و حقوق کودکان بخشی جدایی‌ناپذیر از سیاست‌ها، برنامه‌ها و تصمیمات عمومی مسئولان است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به منظور انجام این کار، کمپینی در منچستر به راه افتاد که تجربیات، فرصت‌ها، رویدادها و حمایت‌های جدیدی را برای جوانان منچستر در طول سال ۲۰۲۲ به ارمغان می‌آورد و به آن‌ها کمک می‌کند تا آینده خود را پس از همه‌گیری کووید -۱۹ تضمین کنند.

این کمپین همچنین شامل پروژه‌های ویژه جمع‌آوری کمک‌های مالی برای حمایت از آسیب‌پذیرترین جوانان منچستر می‌شود. در راستای این جنبش، شورای شهر سفیران فرهنگی مختلفی را برای اهداف مشخصی انتخاب کرده است که هرکدام از آن‌ها متعهد شده تجربه، استعداد و زمان خود را برای مشاوره و شرکت در رویدادها، حمایت از پروژه‌های جمع‌آوری کمک‌های مالی و ارائه فرصت‌های عملی مانند تجربه کاری و مشاوره به جوانان به اشتراک بگذارد.

در راستای حمایت از جوانان، معلمان و کارگران جوان در سراسر شهر، شورای شهر منچستر همچنین در حال ایجاد فرصت‌های حمایت مالی برای کسب‌وکارهای محلی است.

فرصت‌های حمایت مالی از پنج تا ۵۰ هزار پوند برای مشاغل محلی متغیر است تا تعهد خود را به ارزش اجتماعی نشان دهند و آینده‌ای بهتر برای جوانان محلی بسازند و در عین حال فرهنگ و خلاقیت منچستر را بیشتر نمایان کنند.

عزم منچستر برای "دوستدار کودک" شدن

بیو کریگ، رهبر منتخب شورای شهر منچستر در این رابطه گفت: «کووید -۱۹ نابرابری‌هایی را که ریشه عمیقی در جامعه ما دارد، آشکار کرده است. حدود یک سوم کودکان منچستری در حال حاضر در فقر بزرگ می‌شوند و جوانان ما بیشترین تأثیرات همه‌گیری را احساس کرده‌اند. آن‌ها همچنین فرصت حیاتی آموزش را از دست داده و از دوستان خود جدا شده‌اند. دوران طلایی زندگی‌شان به طرز ظالمانه‌ای از بین رفته است و جوان‌هایی با پس زمینه‌های محروم نیز در این میان بیشتر ضربه را متحمل شده‌اند. ما شهری هستیم با وجدان اجتماعی قدرتمند و این کمپین برای از بین بردن شکاف بین داشته‌ها و نداشته‌ها است. ما نمی‌توانیم از چالش‌هایی که شهرمان با آن روبه‌رو است دوری کنیم و این مسئولیت ماست که هر کاری را انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم همه در این شهر می‌توانند در این موفقیت شریک باشند؛ این کار یک شبه اتفاق نخواهد افتاد، اما هدف این است که به جوانان نشان دهیم می‌توانند موفق شوند. ما می‌خواهیم آن‌ها را تشویق کنیم که بزرگ فکر کنند، به پتانسیل‌های خود ایمان داشته باشند و در نهایت قصد داریم منچستر را به بهترین شهری تبدیل کنیم که یک جوان می‌تواند در آن بزرگ شود."

کد خبر 544762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.