جمع‌آوری روزانه ۲ تن زباله از شهر یان‌چشمه

شهردار یان‌چشمه گفت: به طور متوسط روزانه دو تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود.

عبدالرضا نصیریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حمل زباله در شهر روزانه با یک خودرو انجام می‌شود اما به یک خودروی مکانیزه نیاز داریم که این موضوع در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه قیمت این خودروی سنگین حدود یک میلیارد تومان است، افزود: سه نیروی شرکتی در فرآیند جمع‌آوری زباله از سطح شهر یان‌چشمه خدمت‌رسانی می‌کنند.

شهردار یان‌چشمه تصریح کرد: عملیات جمع‌آوری زباله به بخش خصوصی واگذار شده است اما این کار با خودروی شهرداری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه دو تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری می‌شود، تاکید کرد: مکان دفن زباله در پنج کیلومتری شهر واقع شده است که حدود دو هکتار مساحت دارد.

نصیریان تاکید کرد: دفن به صورت بهداشتی انجام و ترانشه برداری می‌شود؛ این مکان تا حدود پنج سال آینده پاسخگوی نیاز شهر است.

وی ادامه داد: سیاست استان این است که تمام زباله‌ها به صورت متمرکز به کارخانه بازیافت شهرکرد منتقل شود لذا به دنبال مکان جدیدی برای دفن زباله شهر نیستیم.

شهردار یان‌چشمه، خاطرنشان کرد: توپوگرافی شهر به گونه‌ای است امکان حضور خودروی حمل زباله در تمام نقاط وجود دارد و عرض خیابان‌ها کمتر از ۱۰ متر نیست.

کد خبر 544734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.