دستوری برای لغو امتحانات حضوری نداشته‌ایم

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هنوز دستوری برای لغو امتحانات حضوری دانش‌آموزان در مدارس نداشته‌ایم و تابع نظرات ستاد ملی کرونا هستیم و بر اساس آخرین دستورالعمل‌ها امتحانات نوبت اول در پایه‌های هفتم تا دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

محمدرضا ناظم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات دی ماه دانش آموزان، اظهار کرد: شناسایی سویه «اومیکرون» در کشور اتفاق افتاده است اما هنوز دستوری برای لغو امتحانات حضوری دانش آموزان در مدارس نداشته‌ایم، بر اساس آخرین دستورالعمل‌هایی که از طریق وزارت آموزش و پرورش به استان اصفهان ابلاغ شده است امتحانات نوبت اول در پایه‌های هفتم تا دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا کرونا تابع نظرات ستاد ملی کرونا بودیم و در بخش برگزاری امتحانات هم همین وضعیت را خواهیم داشت، در حال حاضر ستاد ملی کرونا این مجوز را صادر کرده است که امتحانات را به صورت حضوری در مدارس استان اصفهان برگزار کنیم.

برگزاری حضوری امتحانات و کیفیت آموزش بهتر

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر آمادگی داریم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به بهترین نحو امتحانات دی ماه را برگزار کنیم و اعتقاد داریم آموزش و امتحانات حضوری برای افزایش کیفیت آموزش دانش‌آموزان بسیار مناسب‌تر است.

وی در خصوص زمان برگزاری امتحانات دی ماه دانش آموزان و برنامه نظارت و بازرسی‌های آموزش و پرورش از مدارس، گفت: از ابتدای مهرماه هم از طریق اداره کل آموزش و پرورش و هم از ادارات نواحی و مناطق اکیپ‌های مختلفی برای نظارت و بازگشایی حضوری مدارس فعال بودند و در چند روز آینده با آغاز امتحانات حضوری دانش‌آموزان نیز این نظارت‌ها و بازرسی‌ها به صورت مستمر از مدارس انجام می‌شود.

ناظم‌زاده تصریح کرد: از ۱۱ تا ۲۵ دی ماه در اکثر مدارس امتحانات دی ماه دانش‌آموزان برگزار می‌شود و مدارس از این فرصت دو هفته‌ای برای برگزاری حضوری امتحانات دی ماه دانش آموزان استفاده می‌کنند.

کد خبر 544635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.