شهرداری به وعده خود در سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی عمل کرده است

سرپرست شهرداری زنجان گفت: اولویت بودجه سال آینده پروژه‌های نیمه تمام و مطالعات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور شهری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور سلطان محمدی در نشست خبری با بیان اینکه اولویت بودجه ۱۴۰۱ مطالعات ترافیکی و تسهیل در عبور و مرور شهری و احداث باغ هاشمی نژاد است، اظهار کرد: صددر صد بودجه عمرانی امسال محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه از ۸۲۹ میلیارد تومان بودجه امسال شهر زنجان ۳۸۹ میلیارد تومان بودجه جاری و ۴۱۰ میلیارد تومان نیز بودجه عمرانی است افزود: تاکنون صددرصد بودجه عمرانی محقق شده است.

سلطان محمدی ادامه داد: ۸۰ درصد کارهای شهرداری پیمانی و بودجه عمرانی است و ۲۰ درصد کارها نیز به صورت امانی انجام شده و خوشبختانه توانستیم به پروژه‌های عمرانی سرعت ببخشیم و به وعده خود به مردم عمل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به ارتقای شاخص‌های فضای سبز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر شهرداری بیش از ۶۰۰ هکتار فضای سبز را نگهداری می‌کند و امسال هم ۱۵ هکتار توسعه فضای سبز صورت گرفته است.

سلطان محمدی ایجاد بوستان در مناطق چهارگانه از جمله کوی فرهنگ مصباح، کوی جنت الهیه، نگهداری از پارک علم و فن‌آوری، مدافعان حرم پارک بزرگ گلشهر و نیکان را از جمله اقدامات مهم شهرداری در حوزه توسعه فضاهای سبز شهری ذکر کرد.

وی ایجاد فضای شهر به صورت خزان پذیر و کاشت ده هزار اصله درخت را از دیگر اقدامات مهم این حوزه دانست.

سرپرست شهرداری زنجان با بیان اینکه مراحل مقدماتی خرید مینی‌بوس شهری انجام شده و در شرف عقد قرارداد با شرکت مربوطه هستیم، اضافه کرد: به منظور تسهیل در حمل و نقل شهروندان خرید ۳۶، دستگاه مینی‌بوس در آینده نزدیک محقق می‌شود.

سلطان محمدی با اشاره به مشکلات آرامستان زنجان از اختصاص ۱۵ میلیارد تومان به این امر خبر داد و گفت: احداث یک ایستگاه آتش نشانی در فاز دو گلشهر و تکمیل چندین بازارچه از اقدامات مهم شهرداری طی سال جاری است.

کد خبر 544616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.