آغاز جدول گذاری کوچه‌های قدیمی و سیل گیر دهدشت

سرپرست شهرداری دهدشت با اشاره به سیل گیر بودن برخی از مناطق شهری دهدشت گفت: طرح اجرای جدول در نقاط سیل گیر و قدیمی در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، سیدعلی موسوی نسب با بیان اینکه در کمیته مدیریت بحران شهرستان بر شناسایی و رفع خطر مناطق آبگیر شهری دهدشت از سوی فرمانداری تاکید شد، اظهار کرد: کار جدول گذاری قدیمی‌ترین خیابان‌های شهر "نقلیه و گردنه رواق" برای ساماندهی آب‌های سطحی و رفع آب‌گرفتگی‌ها از سوی شهرداری آغاز شد.

وی طول اجرای این طرح را ۲۲۰ متر ذکر کرد و افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تعمیر و جدول گذاری کوچه‌های آسیب دیده از سوی شهرداری اجرا خواهد شد.

سرپرست شهرداری دهدشت خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه جمع آوری آب‌های سطحی در مکان‌های حادثه خیز شهری جز برنامه‌های اصلی شهرداری است.

موسوی نسب تصریح کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی و ورود سامانه پربارش به استان اجرای این طرح تا حدود زیادی از آب‌گرفتگی معابر جلوگیری می‌کند.

وی اضافه کرد: اجرای طرح جمع آوری آب‌های سطحی در دهدشت و هدایت سیلاب به کانال‌های ذخیره سازی فاضلاب در پایین دست شهر، افزون بر رفع آب‌گرفتگی ها اقدامی نجات بخش برای استفاده بهینه از این آب برای کشاورزی نیز محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 544592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.