باغبان‌باشی: با چند برد به جمع بالانشینان برخواهیم گشت

سرمربی تیم فوتسال سپاهان اصفهان گفت: در نیم‌فصل به‌دنبال خرید چند بازیکن خارجی بودیم اما با مخالفت باشگاه روبرو شدیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد باغبان‌باشی پس از شکست سپاهان برابر گیتی‌پسند در خصوص این بازی گفت: همانطور که مشاهده کردید بازی متعادل بود، گیتی‌پسند از فرصت‌هایش به بهترین شکل استفاده کرد ولی ما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به‌خوبی استفاده کنیم. هر تیمی بتواند از فرصت‌هایش استفاده کند برنده بازی است اما ما امروز موفق به انجام این کار نشدیم.

وی در خصوص دیدار مقابل حریف اسم‌ورسم‌دار اصفهانی افزود: گیتی‌پسند با تمامی مهره‌های ملی‌پوش خودش در جایگاه نخست جدول حضور دارد اما تحت فشار گیتی‌پسند نبودیم و نمایش خوبی داشتیم ولی توپ‌های آخرمان به گل تبدیل نشد. درحالی‌که گیتی‌پسند سه فرصت داشت و تمامی‌شان را که به‌خاطر اشتباهات فردی بازیکنان ما بود با دقت وارد دروازه سپاهان کرد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ضمن ابراز امیدواری برای سپاهان در ادامه رقابت‌ها تصریح کرد: از بین رفتن فرصت‌ها به خودباوری‌مان برمی‌گردد، ما خیلی با بازیکنانمان صحبت کردیم که به خودباوری برسند، امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم سر و سامانی به تیم‌مان بدهیم، مطمئناً بازی امروزمان نشان می‌دهد می‌توانیم نتایج خوبی در ادامه راه کسب کنیم.

باغبان‌باشی با اشاره به اینکه خرید بازیکن خارجی مدنظرشان بوده اما با مخالفت باشگاه روبرو شدند اظهار کرد: به‌دنبال خرید چند بازیکن خارجی بودیم اما نتوانستیم این کار را انجام دهیم، فقط دو بازیکن جذب کردیم که امروز هم برای‌مان بازی کردند.

وی ادامه داد: باشگاه با خرید بازیکن خارجی مخالفت کرد و اعلام کرد در این زمان از فصل اجازه خرید خارجی را نداریم. ما نیز به بازیکنان داخلی بسنده کردیم.

سرمربی تیم فوتسال سپاهان درباره شرایط سپاهان و بودجه این تیم عنوان کرد: در یک چارچوبی از اول فصل قرار گرفتیم و به همان نحو جلو می‌رویم، باشگاه از ما حمایت می‌کند و با توجه به اینکه توانایی بچه‌هایمان بسیار بالاست به روزهای آینده امیدواریم.

باغبان‌باشی با تاکید بر شرایط دشوار نیم‌فصل دوم خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل دوم کار سخت‌تر است، باید باحوصله‌تر باشیم و در همین شرایط امتیاز جمع کنیم و مطمئناً به تمرکز تیمی برای کسب امتیازات خواهیم رسید تا امتیازات ازدست‌رفته در نیم‌فصل اول را جبران کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که سپاهان هم به سرنوشت نماینده فصل گذشته اصفهان دچار می‌شود گفت: از همین حالا قول می‌دهیم به سرنوشت بازارهای‌روز کوثر دچار نشویم، در حال حاضر جدول به قسمت تبدیل شده و با یکی دو برد می‌توانیم چند پله در جدول صعود کنیم.

کد خبر 544588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.