معاون شهردار: زیبایی بصری ساری موردتوجه باشد

معاون خدمات شهری شهرداری ساری گفت: هدف این است گردشگران نوروزی در ساری اسکان یابند و ‏مرکز مازندران از اقتصاد گردشگری سهمی داشته باشد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا حمیدی امروز (یکشنبه) در جلسه ستاد هماهنگی تسهیلات نوروزی شهرداری ساری با اشاره به اینکه مازندران و شهر ساری از مناطق هدف گردشگری بوده و سالانه در ایام نوروز و سایر تعطیلات، پذیرای میلیون‌ها نفر از هموطنان است، اظهار کرد: در ستاد هماهنگی سفر امسال هم مانند دو سال اخیر، بر اساس مصوبه‌های ستاد ملی کرونا تصمیم خواهیم گرفت و چنانچه تصمیم این ستاد مبنی بر بلامانع بودن سفر باشد پذیرای گردشگران خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ساری از بسترهای مناسبی برای پذیرایی از گردشگران برخوردار است، افزود: هدف این است گردشگران نوروزی در ساری اسکان یابند و مرکز مازندران از اقتصاد گردشگری سهمی داشته باشد.

معاون خدمات شهری شهردار ساری گفت: برای دستیابی به سهم ساری در اقتصاد گردشگری نیاز داریم در کنار توسعه زیرساخت‌های گردشگری، به زیبایی بصری شهر هم توجه ویژه داشته باشیم تا گردشگر را مقید به اسکان کنیم.

این مسئول با بیان اینکه رؤسای سازمان‌ها و شهرداران مناطق چهارگانه شهرداری ساری باید در این زمینه دقت نظر ویژه داشته باشند، تصریح کرد: ساری از جاذبه‌های گردشگری بسیاری برخوردار است که می‌تواند برای گردشگر جذاب باشد، با معرفی این مناطق طبیعی و اماکن تاریخی، گردشگران راغب به بازدید می‌شوند.

وی خواستار هماهنگی سازمان‌های تابعه و شهرداری‌های مناطق شهرداری ساری با ستاد مرکزی هماهنگی سفر در عمارت شهرداری شد و گفت: ستاد در همه سازمان‌ها و مناطق تشکیل شود تا نوروز باشکوه را برای همشهریان و گردشگران رقم بزنیم.

حسن کلانتری، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی مناطق شهردار ساری نیز در سخنانی اظهار کرد: سالانه در ایام نوروز میلیون‌ها مسافر از کمربندی‌های ساری عبور می‌کنند به همین دلیل با بهسازی و رنگ‌آمیزی این مسیرهای پرتردد باید نگاه ویژه‌ای به این مسیرها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ستاد هماهنگی سفر نوروزی باید در سازمان‌ها و مناطق هم تشکیل شود، افزود: از ارائه طرح‌هایی که به جذب گردشگر بیشتر در ساری منجر شود استقبال می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی مناطق شهردار ساری گفت: مشوق‌هایی مانند اینترنت رایگان و اختصاص اتوبوس‌هایی برای ساری‌گردی مورد توجه قرار گیرد.

کلانتری یادآور شد: مناطق با انتخاب یک رنگ خاص در نوروز، به زیبایی بصری شهر توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه اقدامات ستاد تسهیلات نوروزی منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا در کشور در مقوله سفر است.

کد خبر 544526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.