شب زنده‌دارهای اصفهان صاحب نشان شدند

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: از تک‌تک شب زنده‌داران شهر با اهدای «نشان شب زنده‌دارها» در شب یلدا تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در یک برنامه زنده رادیویی اظهار کرد: سیستم شهری یک سیستم زنده و پویا است و فعالیت آن با گذر شب و روز متوقف نمی‌شود بلکه خدماتی توسط ارگان‌ها و نهادهای مختلف به صورت ۲۴ ساعته در شهر ارائه می‌شود که این خدمات توسط کمتر شنیده و دیده شده است.

وی افزود: از چند سال پیش در یک سنت حسنه و به بهانه شب یلدا از پاکبانانی که در شهر اصفهان از ساعات اولیه شب تا صبح فعالیت و شهر را تمیز می‌کنند و پاکیزگی را برای شهروندان به ارمغان می‌آورند، با حضور سر زده مدیران شهری تقدیر می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه در یلدای امسال به دنبال خلاقیت جدید بودیم، ادامه داد: امسال شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر جدای از حضور در کنار پاکبانان به سایر شب زنده‌داران شهر، چه آن‌ها که خارج از سیستم شهرداری هستند و چه سایر نیروهای شهرداری مانند نیروهای کنترل و نظارت و آتش‌نشانان و اورژانس و نیروی انتظامی که همگی شب زنده داران شهر هستند، سر زده شد.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم اثر فعالیت این افراد را به صورت نمادین در این شب به مردم و مجموعه مدیران شهری گوشزد کنیم تا بیش از گذشته زحمات آن‌ها قدردانی شود، افزود: از تک‌تک شب زنده‌داران شهر با اهدای «نشان شب زنده‌دارها» در شب یلدا تقدیر شد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه به طور ویژه از خانواده پاکبانانی که در یک سال گذشته بر اثر حادثه فوت شده‌اند نیز تقدیر شد، تصریح کرد: به نیابت از خانواده تمام پاکبانان از یکی از آن‌ها در برنامه تلویزیونی دعوت و با حضور استاندار و شهردار اصفهان تقدیر شد.

کد خبر 544458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.