آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان از آمادگی کامل ستاد بحران شهرداری این شهر برای مقابله حوادث ناشی از بارش برف خبر داد.

فرشید فلاح مجد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ستاد بحران شهرداری لاهیجان تشکیل و برنامه مدیریت بحران نیز تدوین و در جلسه شورای اسلامی شهر مصوب شده است.

وی افزود: علاوه بر آماده سازی و به‌روزرسانی ماشین‌آلات شهرداری لاهیجان، با صاحبان شرکت‌های بخش خصوصی که در این شهرستان ماشین‌آلات سنگین در اختیار دارند، هماهنگی لازم انجام و قراردادها بسته شده است تا در زمان بارش برف و بحران به شهرداری کمک کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر لاهیجان با بیان اینکه برای مدیریت حوادث ناشی از بارش برف، نمودار این شهر طراحی و به پنج قسمت تقسیم شده است و خیابان‌های اصلی و فرعی نیز در این نمودار مشخص شده است، گفت: طراحی نمودار و ماشین‌آلاتی که امسال توسط ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان آماده شده، نسبت به سال‌های گذشته بی نظیر است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی انجام شده در ستاد مدیریت بحران شهرداری لاهیجان با کسب تجربه از سال‌های گذشته بوده است، خاطرنشان کرد: نیروها چارت‌بندی، شیفت‌بندی و وظایف به آنها ابلاغ شده است و هنگام بارش برف در هر شیفت حدود ۳۰ نفر با حضور در مناطق تعیین شده به شهروندان خدمات‌رسانی خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، لاهیجان حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد و در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

کد خبر 544451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.