برگزاری مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه "بهار در بهار"

مراحل مقدماتی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه "بهار در بهار" ویژه کارکنان و همسران (اناث) و بیست و سومین دوره این مسابقات ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز برگزار شد.

مجید مصدقی، سرپرست منطقه ۲ عملیات انتقال گاز ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مرحله مقدماتی سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج‌البلاغه "بهار در بهار" ویژه کارکنان و همسران (اناث) و بیست‌وسومین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه "بهار در بهار" ویژه فرزندان کارکنان در منطقه ۲ عملیات انتقال گاز ایران در اصفهان و در محل ستاد مرکزی منطقه کهریزسنگ برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تعداد ۳۷۳ نفر از کارکنان، همسران و فرزندان آنان با یکدیگر رقابت کردند.

برگزاری مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه "بهار در بهار"

مصدقی گفت: این دوره از مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ تخصصی و موضوعی در بخش‌های کارکنان، همسران و فرزندان به صورت حضوری و در رشته‌های مفاهیم قرآن کریم و نهج‌البلاغه به صورت غیرحضوری و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

برگزاری مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه "بهار در بهار"

سرپرست منطقه ۲ عملیات انتقال گاز ایران با بیان اینکه این مسابقات با حضور داوران ممتاز استان اصفهان و ناظر اعزامی مسابقات از شرکت ملّی گاز ایران برگزار شد، ادامه داد: هدف از اجرای این مسابقات که همه ساله برگزار می‌شود، ارتقای مهارت‌های قرآنی، انس و آشنایی بیشتر و همچنین بهره‌گیری معنوی از برکات این کتاب نورانی در امور زندگی است.

برگزاری مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه "بهار در بهار"

کد خبر 544436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.