جمع‌آوری روزانه ۱۵ تن زباله از شهر سامان

رئیس شورای اسلامی شهر سامان با بیان اینکه روزانه ۱۵ تن زباله از شهر جمع آوری می‌شود، گفت:خودروهای مورد استفاده برای جمع‌آوری زباله در این شهر مناسب نیست.

غلامرضا چهلگردی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ۴۰ نیرو در اختیار پیمانکار بخش خصوصی برای امور خدمات شهری از جمله فضای سبز و حمل زباله قرار دارد، اظهار کرد: سه خودرو عملیات جمع آوری زباله را انجام می‌دهد که یکی از خودروها متعلق به شهرداری و در اجاره پیمانکار قرار دارد.

وی با بیان اینکه خودروها شامل بنز تم، خاور و نیسان بوده و نیروها نیز به صورت شرکتی فعالیت دارند، ادامه داد: خودروهای مورد استفاده برای جمع‌آوری زباله در این شهر مناسب نیست از این رو در حال پیگیری برای دریافت خودرو جدید هستیم، اما تاکنون اعتباری برای انجام این اقدام تخصیص داده نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر سامان تاکید کرد: محل دفن زباله در شش کیلومتری شهر واقع شده و ۲۵ هکتار مساحت دارد و دفن زباله به روش ترانشه (یک لایه زباله و یک لایه خاک) صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محل دفن زباله مشکلی برای باغ‌های اطراف نداشته و آلودگی به همراه ندارد و تا سال ۱۴۱۰ پاسخگوی نیاز شهر خواهد بود، افزود: زباله طلای کثیف است که باید از آن استفاده‌های اقتصادی و به صورت متمرکز در استان فرآوری شود.

کد خبر 544291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.