تاثیر برگزاری نمایشگاه در شناخته شدن کسب‌وکارها

مدیرمجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان بابیان اینکه همیشه نمایشگاه موقعیتی مناسب برای عرضه محصولات و شرکت‌ها بوده است، گفت: رسانه‌ها می‌توانند زمینه‌ساز ایجاد و رونق کسب‌وکار و تولید برای دیگر نهادها و مراکز صنعتی باشند.

احمدرضا دهانی با حضور در دومین نمایشگاه کسب و کار اصفهان، به خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همیشه نمایشگاه، موقعیتی مناسب برای عرضه محصولات و شرکت‌ها بوده است، چرا که بسیاری از کسب‌وکارها هنوز آن‌طور که باید شناخته‌شده نیستند و برپایی نمایشگاه‌ها می‌تواند در معرفی کسب‌وکارها و مشاغل مؤثر باشد.

مدیر مجتمع فرهنگی مطبوعاتی اصفهان به نقش نمایشگاه‌ها در معرفی کسب‌وکارها اشاره کرده و ادامه داد: بسیاری از کسب‌وکارها از طریق نمایشگاه‌ها شناخته می‌شود و مردم عادی یا متخصصان نیز بیشتر با آن‌ها آشنا خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: در بین رسانه‌ها، خبرگزاری ایمنا برندی است که در کشور و جهان شناخته شده و تنها خبرگزاری کشوری است که به مرکزیت اصفهان مدیریت می‌شود و این باعث افتخار است.

دهانی با بیان اینکه اقدام مدیریت شهری در پرداختن به رسانه حائز اهمیت و تقدیر است، تصریح کرد: ایمنا به‌عنوان اولین رسانه شهر و شهروندی پیشرفت خوبی داشته است، سایر رسانه‌ها نیز می‌توانند زمینه‌ساز ایجاد و رونق کسب‌وکار و تولید برای دیگر نهادها و مراکز صنعتی باشند.

دهانی اضافه کرد: دوره‌های آموزشی که خبرگزاری ایمنا برگزار می‌کند نمونه خوبی از ایجاد شغل به‌ویژه برای جوانان است، این دوره‌های آموزشی باعث شده تا بسیاری از جوانان فعال و علاقه‌مند به رسانه به این حرفه وارد شوند.

کد خبر 544261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.