ایستگاه پایانی هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج

آئین اختتامیه‌ هشتمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج در تالار فردوسی شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، محمد بادپر، دبیر هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج با اعلام خبر برگزاری آئین پایانی این دوره از جایزه در نهم دی‌ماه سال جاری گفت: این مراسم با حضور داوران سرشناس، چهره‌های شاخص ادبیات داستانی معاصر و مهمان‌هایی از دیگر شهرها و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در تالار فردوسی شهرستان جهرم برگزار خواهد شد.

وی افزود: با همه مشکلات، خوشبختانه حمایت‌های بی‌دریغ محمدرضا رضایی نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی، همراهی و مساعدت مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و مهدی شفیعیان فرماندار شهرستان جهرم، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار جهرم، محسن نعمت‌اللهی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و همچنین تعدادی از هنردوستان شهرستان بود که ما می‌توانیم مراسم اختتامیه را برگزار کنیم.

بادپر با بیان اینکه در مراسم اختتامیه شش داستان‌نویس برگزیده معرفی خواهند شد، به حضور نویسندگان مطرح کشوری در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه استقبال بسیار زیاد نویسندگان از تمام استان‌های کشور و مقیم ۱۷ کشور دیگر، ما را به ادامه این راه بسیار دلگرم و امیدوار کرد.

دبیر هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج با اعلام اینکه علاوه بر مراسم اختتامیه، یک نشست داستانی با حضور مطرح‌ترین نویسندگان کشور در نگارخانه تارونه نیز برگزار خواهد شد، یادآور شد: باعث افتخار گروه اجرایی نارنج است که حضور همه اهالی هنر در اختتامیه این دوره محلی برای پررنگ‌تر شدن دوستی‌ها و البته دیدارها پس از روزهای سیاه ناشی از کرونا باشد.

دوسالانه داستان کوتاه نارنج بوسیله مؤسسه فرهنگی هنری نارنج و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و انجمن اهل قلم برگزار می‌شود و خبرهای مربوط به آن علاوه بر سایت نارنج به نشانی www.dastannaranj.ir در صفحه اینستاگرام آن به نشانی dastannaranj@ نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد. آئین اختتامیه هشتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج پنج‌شنبه نهم دی‌ماه ۱۴۰۰ در تالار فردوسی شهرستان جهرم برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کد خبر 544173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.