جدیدترین اخبار بازگشایی، حضوری شدن و برگزاری امتحانات

رئیس دانشگاه تبریز از برگزاری امتحانات این دانشگاه به صورت مجازی خبر داد.

به گزارش ایمنا، صفر نصرالله‌زاده در خصوص وضعیت امتحانات این ترم دانشگاه تبریز اظهار کرد: در ترم جاری امتحانات دانشجویان دوره‌های کارشناسی که به صورت غیر حضوری در کلاس‌های درس حاضر شدند به صورت مجازی خواهد بود.

وی ادامه داد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی که هر دو دوز واکسن را تزریق کردند، به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت کردند، اما هیچ اجباری برای حضوری بودن امتحانات آنها نبوده که البته به تصمیم استاد مربوطه بستگی دارد.

رئیس دانشگاه تبریز همچنین در رابطه کیفیت آموزش‌های مجازی خاطرنشان کرد: آموزش مجازی و حضوری معایب و مزایایی دارد که البته کیفیت آموزش به استاد مربوطه نیز بستگی دارد، اما در مجموع کیفیت آموزش این چهار ترم مجازی بد نبود ولی آموزش حضوری کیفیت بالاتری را دارد.

وی در پایان در رابطه وضعیت کلاس‌های ترم آینده دانشگاه افزود: طی جلساتی که با شورای مدیریت استانی خواهیم داشت، شرایط کلاس‌های ترم آینده تصویب خواهد شد که اگر شرایط کرونایی مطلوب باشد، آموزش دوره‌های تحصیلات تکمیلی حضوری خواهد شد و در خصوص دوره‌های کارشناسی نیز فعلاً تصمیم‌گیری نشده است، اما امکان برگزاری آموزش تمامی مقاطع به صورت حضوری وجود ندارد.

کد خبر 544162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.