پایان کابوس راننده‌های اسنپ در محمودآباد

فرمانده انتظامی محمودآباد از شناسایی و دستگیری عاملان ۱۵ فقره زورگیری از راننده‌های اسنپ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمود حسین‌زاده اظهار کرد: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی راننده‌ای در محدوده پاسگاه کلوده شهرستان محمودآباد مبنی بر زورگیری موضوع در دستور تیمی از مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته مشخص شد دو جوان حدود ۳۵ و ۳۷ ساله با درخواست خودرو از اسنپ و پس از سوار شدن و طی مسیر در خیابان‌های خلوت با تهدید سلاح سرد، خودرو را متوقف و مقادیری وجوه نقد و دیگر وسایل با ارزش او را زورگیری و متواری شدند.

فرمانده انتظامی محمودآباد تصریح کرد: همزمان با رسیدگی پرونده توسط پلیس آگاهی شهرستان به تعداد شاکیان پرونده افزوده و پرونده از اهمیت خاصی برخوردار شد که با راهنمایی مالباختگان تصویر فرضی متهمان ترسیم و در اختیار واحدهای گشتی پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: تیم رسیدگی کننده پرونده سرانجام پس از چندین روز تحقیقات گسترده میدانی مخفیگاه متهمان را که افرادی سابقه دار و تحت تعقیب مقام قضائی بودند را شناسایی و آنان را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهشان در محدوده حوزه کلوده دستگیر کردند.

سرهنگ حسین‌زاده خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی پلیس تاکنون به ۱۵ فقره زورگیری از راننده‌های اسنپ در سطح شهرستان اعتراف کردند و با دستور قضائی تحقیقات از سارقان برای کشف دیگر جرایم احتمالی ادامه دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 544091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.