ترکیب احتمالی ذوب آهن برابر پرسپولیس

شاگردان تارتار در هفته یازدهم لیگ بیست و یکم، به مصاف پرسپولیس خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس امروز جمعه _سوم دی ماه_ از ساعت ۱۷ در چارچوب هفته یازدهم از بیست و یکمین دوره لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با یکدیگر دیدار خواهند کرد. این دو تیم در شرایطی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که ذوب‌آهن اصفهان در هفته گذشته رقابت‌ها، برابر هوادار شکست خورد. در طرف دیگر مسابقه تیم پرسپولیس نیز برابر پیکان به برد پرگل سه بر یک رسید.

فر عباسی درون دروازه

با توجه به بازگشت فر عباسی به شرایط آرمانی، به احتمال فراوان وی درون دروازه می‌ایستد و پارسا جعفری جوان بعد از چند دیدار نیمکت نشین می‌شود.

خط دفاع سبزپوشان

آرمان قاسمی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم‌زاده و امیر حسین صدقی، چهار مدافع ذوب‌آهن در مصاف با پرسپولیس هستند. ابراهیم‌زاده و قریشی مدافعان با سابقه ذوب‌آهن در جمع خط دفاعی سبزپوشان حضور دارند و دیگر بازیکنان جز مهره‌های تازه وارد تیم هستند که در خط دفاعی کار سختی را برابر مهاجمان فرصت طلب حریف دارند. البته در دیدار قبل گاندوها در جام حذفی خط دفاعی ذوب آهن برخلاف دیدارهای گذشته گلزن ظاهر شد و باید دید در این دیدار چه عملکردی خواهد داشت.

کمربند میانی

هافبک‌های ذوب‌آهن در بازی امروز، سجاد جعفری، سینا اسدبیگی و محمد خدابنده‌لو هستند. خط میانی ذوب‌آهن در هفته‌های گذشته نشان داده است دوندگی و آمادگی بالایی دارد و می‌توانند میانه زمین را از آن خود کنند. این در حالی است که هماهنگی بین سه بازیکن خط میانی باید بیشتر شود و این روزها عملکرد آن‌ها به پاشنه آشیل تیم تبدیل شده است. خدابنده‌لو در دیدار گذشته ذوبی‌ها گلزن ظاهر شد و باید دید در این دیدار پایش به گلزنی مجدد باز می‌شود یا خیر.

سه مهاجم در خط حمله

عارف رستمی، رضا خالقی‌فر و مرتضی خراسانی مهاجمان سبزپوش در بازی با شاگردان گل محمدی خواهند بود. سه مهاجم ذوب‌آهن کار سختی را برابر مدافعان حریف خواهند داشت. در دیدار قبلی ذوب آهن مهاجمان سبزپوش عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و قطعاً امروز نیز خط دفاع پرسپولیس را به زحمت می‌اندازند.

ترکیب احتمالی ذوب‌آهن برابر پرسپولیس

حبیب فر عباسی، آرمان قاسمی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم‌زاده، امیر حسین صدقی، سجاد جعفری، سینا اسدبیگی، رضا خالقی‌فر، عارف رستمی، محمد خدابنده‌لو و مرتضی خراسانی.

کد خبر 544030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.