میلان سلطان بازی‌های خارج از خانه

روسونری موفق شد به رکورد بیشترین پیروزی خارج از خانه در یک سال تقویمی دست یابد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، تیم میلان موفق شد شب گذشته با پیروزی ۴-۲ مقابل امپولی به رکورد برد خارج از خانه سری آ برسد و با ایستادن در جایگاه دوم جدول، نیم فصل اول را به پایان برساند.

شاگردان استفانو پیولی به لطف گلزنی فرانک کسیه موفق شدند در بازی شب گذشته خود خیلی زود به گل برسند. در ادامه بازی اگرچه ندیم باجرامی گل تساوی را به ثمر رساند، اما روسونری به افزایش فشار روی دروازه امپولی ادامه داد تا درست قبل از نیمه دوم، گل دومش را بزند.

گل‌های الساندرو فلورنزی و تئو هرناندز نیز در نیمه دوم اختلاف را برای میلان بهبود بخشیدند. اگرچه گل دیرهنگام آندره آ پینامونتی، کمی از اختلاف بازی کمتر کرد تا در نهایت مسابقه با نتیجه ۴-۲ به سود میلان خاتمه یابد و روسونری ها سه امتیاز شیرین دیگر نیز کسب کنند.

آنطور که اوپتا گزارش کرده، برد میلان مقابل امپولی هفدهمین برد خارج از خانه آنها در سال ۲۰۲۱ بود و آنها را به دومین تیم تاریخ سری آ تبدیل کرد که این تعداد بازی خارج از خانه را در یک سال تقویمی پیروز شده است. پیش از آنها ناپولی موفق شده بود به این رکورد دست یابد. آن‌ها در سال ۲۰۱۷ ۱۸ بازی خارج از خانه را با مربیگری مائوریتزیو ساری پیروز شدند.

میلان در نیم فصل اول رقابت‌های این فصل سری آ موفق شد ۴۲ امتیاز کسب کند و در چند قدمی اینتر، نایب قهرمان نیم فصل شود. این تری‌ها تنها چهار امتیاز بیشتر از میلان دارند و رقابت این دو تیم همشهری و پرطرفدار در ادامه فصل می‌تواند بسیار جذاب باشد.

کد خبر 543924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.