اجرای بیش از ۷۰ عملیات توسط مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس

معاون خدمات شهری شهرداری قدس از اجرای بیش از ۷۰ عملیات متعدد خدماتی از قبیل اصلاح نشست معابر، نصب دریچه‌ها، بتن‌ریزی نوار حفاری‌ها، مخلوط‌ریزی، دیوارکشی، ترمیم و بازسازی سنگفرش‌های فرسوده در آذرماه امسال توسط مرکز فوریت‌های شهری شهرداری قدس خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قدس، رضا حیدری اظهار کرد: مرکز فوریت‌های شهری شهرداری به عنوان واحدی پیشرو در خدمات‌رسانی و به نوعی واحد اجرایی اقدامات حیاتی در سطح شهر محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این واحد طی تماس‌ها و درخواست‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ برای رفع نواقص مختلف در معابر سطح شهر، اقدام به اصلاح و ساماندهی این نواقص می‌کند، چرا که به لحاظ ساختار سازمانی، انجام امور از طریق معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری روند اداری طولانی‌تری را تا مرحله اجرا طی می‌کند. از این رو در بعضی موارد مرکز فوریت‌های شهری با امکاناتی که در اختیار دارد با دریافت تماس شهروندی در هنگام بروز مشکلات سریعاً نسبت به رفع آن اقدام می‌کند.

معاون خدمات شهری شهرداری قدس از اجرای بیش از ۷۰ عملیات متعدد خدماتی در آذرماه توسط مرکز فوریت‌های شهری خبر داد و افزود: از جمله اقدامات اجرایی این واحد می‌توان به اصلاح و رفع نشست معابر، مرمت و اصلاح سنگفرش پیاده‌روها و جداول شکسته، نصب دریچه‌ها، اصلاح و ساماندهی پل‌های فلزی، دیوارکشی، بتن‌ریزی نوار حفاری‌ها و لکه‌گیری سطحی، تخریب و بازسازی نهرهای آب اشاره کرد.

حیدری با تاکید بر لزوم تسریع اقدامات اجرایی مربوط به مرکز فوریت‌های شهری، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه مشکل در سطح شهر و رفع آن با واحد فوریت‌های خدمات شهری از طریق سامانه ۱۳۷ اقدام کنند.

کد خبر 543907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.