تارتار:دیدار با پرسپولیس بازی بسیار مهمی برای ماست/ برابر دیگر مدعیان هم نمایش خوبی داشتیم

سرمربی ذوب آهن گفت:علی رغم نتایج نسبتاً بدی که کسب کرده‌ایم همانطور که می‌دانید برابر استقلال و سپاهان که دیگر مدعیان لیگ امسال هستند بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم. از نظر فنی از بازیکنانم راضی هستم اما بازی فردا بازی بسیار مهمی برای ماست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از دیدار برابر پرسپولیس اظهار کرد: دیدار با تیم پرسپولیس که یکی از مدعیان لیگ امسال و قهرمانی پنج دوره لیگ برتر در سال‌های قبل است نمی‌تواند آسان باشد. حکم کمیته انضباطی این تیم را از رقبایش مقداری عقب انداخته و مطمئنم که انگیزه بالایی برای موفقیت دارند. می‌دانیم این تیم کادر فنی مجرب و بازیکنان خوبی دارد. کارمان خیلی سخت است اما امسال ما هم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم.

وی ادامه داد: علی رغم نتایج نسبتاً بدی که کسب کرده‌ایم همانطور که می‌دانید برابر استقلال و سپاهان که دیگر مدعیان لیگ امسال هستند بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم. از نظر فنی از بازیکنانم راضی هستم اما بازی فردا بازی بسیار مهمی برای ماست. دوست داریم رقابت مان در جدول رده بندی با تیم‌های بالای جدول باشد. انگیزه‌های زیادی بازیکنانم برای این دیدار دارند. امیدوارم بتوانیم با ارائه یک بازی هوشمندانه نتیجه دلخواه را بدست آوریم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص محرومان یا مصدومان احتمالی تیمش خاطر نشان کرد: خوشبختانه محروم و مصدومی برای این دیدار نداریم و با تمام نفرات برابر پرسپولیس قرار می‌گیریم.

وی با اشاره به قضاوت داوران در لیگ برتر گفت: نمی‌خواستم در خصوص داوری صحبت کنم اما امسال خیلی متضرر شدیم و تحمل آن را ندانیم مطمئنم آقای سیدعلی و همکارانشان بهترین قضاوت را انجام می‌دهند. امیدوارم در بازی فردا بهترین فرد داور مسابقه باشد.

کد خبر 543895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.