تفاهم‌نامه تحویل فاز ۳ پرند به شهرداری امضا شد

شهردار پرند از آغاز فرآیند مدیریت یکپارچه در این شهر خبر داد و گفت: گره مدیریت دو گانه شهر پرند پس از ۶ سال باز و تفاهم نامه تحویل فاز ۳ پرند به شهرداری امضا شد.

به گزارش ایمنا، حمید رضا الله یاری اظهار کرد: از آنجایی که پایان دادن به مدیریت دوگانه پرند از مطالبات جدی مردم بود این موضوع با همراهی خوب اعضای محترم شورا در دستور کار قرار گرفت و در نهایت تفاهم نامه ۱۱ بندی تحویل فاز ۳ شهر به شهرداری، به امضا رسید.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه با شرکت عمران و تصویب شورای محترم شهر برای تحویل این فاز به شهرداری، افزود: بعد از تأیید کمیته انطباق طی هفته آتی فاز ۳ شهر پرند رسماً تحت پوشش خدمات شهرداری قرار می‌گیرد.

شهردار پرند با بیان اینکه در گام‌های بعدی برای تحویل فازهای ۴ و ۵ و ۶ اقدام می‌کنیم، خاطرنشان کرد: همانطور که در ابتدا عرض کردم در اولین گام فقط تحویل فاز ۳ است که اجرای دقیق تفاهم‌نامه، می‌تواند نشانگر حسن نیت طرفین باشد، اتفاقی که اگر به درستی پیش برود مسیر را برای تحویل فازهای بعدی هموار می‌کند.

الله یاری تصریح کرد: بر اساس مفاد این تفاهم نامه، مجموعه ورزشی فرهنگی انقلاب اسلامی به شهرداری پرند واگذار گردید و همچنین شرکت عمران پرند متعهد شد از این پس هیچ گونه پروانه ساختی صادر نکند و پیش مجوزهای این شرکت در پروژه‌های اقدام ملی و طرح جهش مسکن از درجه اعتبار ساقط و پروانه‌های ساختمانی جهت پروژه‌های فوق از سوی شهرداری صادر گردد.

وی به مواردی دیگر این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: حل مشکلات مهم پروژه مسکن «شیده»، آسفالت و جدول گذاری معابر و ساماندهی سکونت گاه‌های قسمت جنوبی فاز ۳ از دیگر تعهدات شرکت عمران است و شهرداری این آمادگی را دارد برای رفع این مشکلات با شرکت عمران همکاری نماید.

شهردار پرند گفت: رفع مشکلات ساکنان پروژه «شیده» از اولویت‌های شهرداری در فاز ۳ است و ساکنان این پروژه از کمترین امکانات همچون آسفالت و معابر مناسب بی بهره هستند.

لازم به ذکر است شهرداری پرند از سال ۱۳۹۱ با تحویل فازهای صفر، یک و دو از شرکت عمران پرند به طور رسمی کار خود را در این شهر آغاز کرد و تا کنون پس گذشت چندین سال از مذاکرات بی نتیجه مابین شهرداری و شرکت عمران، سرانجام با رویکرد تعاملی شهردار جدید پرند قرار شد طی یک برنامه مشخص و زمان بندی شده شرکت عمران با اجرای تعهدات خود، مدیریت سایر فازهای پرند را به شهرداری واگذار نماید تا مطالبه مهم مردم پرند در یکپارچه سازی مدیریت شهری محقق شود.

منبع: مهر

کد خبر 543888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.