اسطوره دوچرخه سواری در دام اعتیاد

برنده تور دو فرانس ۱۹۹۷، این روزها جنگ سختی در برابر اعتیاد دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، یان اولریچ دوچرخه سوار اسطوره‌ای آلمان که سال‌ها پیش به عنوان یکی از برترین قهرمانان این رشته ورزشی شناخته می‌شد، به دلیل سو مصرف اعتیاد در بیمارستان بستری شده است.

اولریچ در سال ۱۹۹۷ موفق شد قهرمان تور دو فرانس شود و در ۱۹۹۹ نیز وولتا اسپانا را برد. او که از دوچرخه سواران مطرح زمان خود محسوب می‌شود، سه سال پیش به دلیل مشکلات ناشی از اعتیاد بیش از حد تحت درمان قرار گرفته است.

وی در پادکستی که با لنس آرمسترانگ ضبط کرده بود، اعتراف کرد که مواد مخدر و الکل تقریباً جان او را گرفته و اکنون شکست دیگری را در زندگی خود تجربه می‌کند. این ورزشکار اسبق آلمانی که در مایورکای اسپانیا زندگی می‌کند، به دلیل آنچه سو مصرف مواد و مشکلات ناشی از آن گزارش شده در بیمارستان بستری شد و حال عمومی او چندان خوب نیست.

اولریچ اعتراف کرده بود که در زمان اعتیادش به الکل و مواد مخدر، تماماً ارزشش در خانواده را از دست داده بود. او گفته بود: خانواده‌ام را بسیار دوست دارم و این روزها با آن‌ها معاشرت می‌کنم. واقعاً این ارتباط برای من ارزشمند است. زمانی را به خاطر دارم که اعتیاد باعث شده بود از خانواده‌ام دور شوم.

این دوچرخه سوار آلمانی اعتراف کرده بود که فراموش کردن کانون گرم خانواده و فاصله گرفتن از آن، بزرگترین مشکلی بوده که او در طول سال‌های اعتیادش با آن مواجه شده است.

کد خبر 543882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.