اخراج از بازی، بزرگترین دستاورد راموس در پاریس

کاپیتان سابق رئال مادرید و مدافع باتجربه اسپانیایی شاید بدترین خرید این فصل پاریس سن ژرمن به حساب بیاید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، هواداران پاری سن ژرمن از ابتدای فصل منتظر سرخیو راموس بودند تا فوتبال خود در این باشگاه را آغاز کند، اما این مدافع کهنه کار شروع بسیار ناامیدکننده‌ای داشته است.

مصدومیت طولانی مدتی که راموس با خود از مادرید به پاریس برد، باعث شد او بسیاری از مسابقات ابتدایی پی اس جی در این فصل از رقابت‌های فوتبال اروپا را از دست بدهد. او که قرار بود پس از بهبودی تبدیل به یکی از ارکان اصلی غول فرانسوی شود، تا این لحظه شروع بسیار ضعیفی در قامت بازیکن باتجربه خط دفاع داشته است.

اشتیاق هواداران پی اس جی برای خریدهای بزرگی همچون مسی، راموس و دوناروما آن‌ها را به فصل جدید امیدوار کرده بود. بسیاری در ابتدای فصل اعتقاد داشتند که پاریس سن ژرمن در سال پیش رو هیچ رقیبی نداشته باشد و به راحتی در همه دیدارها به پیروزی برسد. اتفاقی که البته هرگز نیافتاد.

مربیگری پوچتینو در پی اس جی با انتقادهای زیادی همراه است و شب گذشته نیز پایتخت‌نشینان فرانسه در برابر تیم لوریان که در رده نوزدهم جدول لیگ فرانسه قرار دارد، به سختی یک تساوی کسب کردند. پیروزی برابر این تیم پایین جدولی حداقل انتظاری است که از تیمی با این ستاره‌ها می‌توان داشت.

راموس شاید بدترین خرید ابتدای فصل پاریس سن ژرمن به حساب بیاید. حضور او در ترکیب این تیم تأثیر آنچنان بزرگی تاکنون نداشته و شب گذشته نیز پس از ورود راموس به زمین مسابقه در نیمه دوم، او بیست و هفتمین اخراج خود در دوران حرفه‌ای فوتبالش را تجربه کرد.

راموس پیش از این ۲۰ بار در لالیگا، ۵ بار در لیگ قهرمانان اروپا، یک بار در سوپر کاپ اسپانیا از زمین بازی اخراج شده بود. این بازیکن باتجربه اسپانیایی تاکنون فقط ۱۳۰ دقیقه در لیگ فرانسه بازی کرد و ماحصل این مدت بازی در لباس پی اس جی، تنها یک کارت قرمز بوده است.

کد خبر 543868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.