سردار ایرلو عمر خود را وقف اعتلای انقلاب و جبهه مقاومت کرد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با تبریک و تسلیت شهادت سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن تأکید کرد: سردار حسن ایرلو عمر بابرکت خویش را وقف حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سپاه نیوز؛ در پیام سردار سرلشکر «محمد باقری» آمده است: شهادت سردار فداکار، برادر دو شهید، جانباز عزیز عرصه‌های دفاع مقدس و سفیر انقلابی جمهوری اسلامی ایران در صنعا شهید حاج حسن ایرلو موجب تأثر و تألم شد.

وی در این پیام افزود: بی‌شک مجاهدت‌های آن سردار گرامی که عمر بابرکت خویش را وقف حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت نمود در حافظه تاریخی ملت شهیدپرور ایران اسلامی ثبت و ضبط خواهد شد و برای آن سردار عالیقدر باقی‌الصالحات خواهد ماند؛ درود و صلوات الهی بر روح بلند آن مجاهد فی سبیل‌الله و جانباز فداکار.

در ادامه پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح آمده است: اینجانب شهادت آن سردار فداکار و مخلص را محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده معزز، یادگاران گرامی، همکاران و هم‌رزمان آن شهید عزیز در دستگاه دیپلماسی کشور و آحاد ملت بصیر و شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه کبریایی، رحمت و رضوان الهی برای آن شهید و صبر و اجر جزیل برای خانواده محترم مسئلت دارم. ان‌شاءالله خداوند متعال روح آن شهید و برادران شهیدش را با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور فرماید.

کد خبر 543848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.