کامرانی‌فر: تلاش‌های عزیزی خادم بر هیچکس پوشیده نیست!

دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: در این مدت کوتاه اتفاقات خوب و بزرگی در فدراسیون فوتبال رقم خورد که تلاش‌های ریاست فدراسیون فوتبال و همکارانشان در این نهاد بر هیچکس پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن کامرانی‌فر در ابتدای مراسم مجمع رؤسای هیئت‌های فوتبال استان‌های کشور اظهار کرد: در این مدت کوتاه اتفاقات خوب و بزرگی در فدراسیون فوتبال رقم خورد که تلاش‌های ریاست محترم فدراسیون فوتبال و همکارانشان در این نهاد بر هیچکس پوشیده نیست. تفکرات و برنامه‌های عزیزی خادم باعث شد که فدراسیون فوتبال مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت بالا پیش ببرد. باید به ایشان خسته نباشید بگویم.

وی ادامه داد: امیدوارم در جلسه امروز در کنار هم بتوانیم با هم‌اندیشی و با تفکرات خوب برنامه‌های فدراسیون و همینطور توسعه فدراسیون را پیش ببریم. بدون شک تلاش‌ها در هیئت‌های فوتبال و برنامه‌ریزی‌هایی که در استان‌ها انجام می‌شود موفقیت فوتبال را در پی خواهد داشت.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باید از تمامی رؤسای هیئت های فوتبال تشکر کنم چرا که در کنار فدراسیون بوده‌اند و در جهت توسعه برنامه‌های فدراسیون تلاش می‌کنند. در پایان نیز بابت تأخیر در حضور و مشکلاتی که پیش آمد پوزش می‌خواهم‌.

کد خبر 543843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.