تقدیر شهردار خرم‌آباد از شهروند مسئولیت‌پذیر

شهردار خرم‌آباد از مظفر افشار با اهدا تندیس و لوح تقدیر به عنوان شهروند مسئولیت‌پذیر تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتوحی امروز -یکم دی ماه- در آئین تقدیر از شهروند مسئولیت‌پذیر، اظهار کرد: شهرداری خرم آباد در یک طرح با عنوان شهروند مسئولیت پذیر، پس از شناسایی شهروندانی که در حفظ اموال عمومی، مراقبت از گل‌ها و درختان، توسعه فضای سبز و حفظ مبلمان شهری، پایمال نکردن حقوق مردم و احترام به حقوق شهروندان کوشا و فعال هستند، با اهدا لوح تقدیر و تندیس تجلیل و قدردانی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مظفر افشار، به معنای واقعی کلمه بالغ بر ۴۰ سال از زندگی خود را وقف محیط زیست، توسعه فضای سبز، کاشت بلوط، حفظ و نگهداری از مبلمان شهری، آموزش و آشنا کردن شهروندان با حقوق شهروندی کرده است، وی در زمان سیل لرستان در سال ۹۸، با جمع‌آوری کمک‌های مردمی چندین مرحله به مناطق سیل زده رفت و ضمن اهدا کمک‌های مردمی، به صورت میدانی در کنار امدادگران در پاکسازی گل‌ولای منازل حضوری فعال داشت.

شهردار خرم‌آباد افزود: مظفر افشار، یک شهروند کاملاً مسئولیت‌پذیر است و اقدامات وی در حوزه شهروندی می‌تواند یک الگوی مطلوب برای دیگر شهروندان محسوب شود.

در این دیدار، مجید دریکوند نایب رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد، رسول جلال‌وند از کارشناسان باسابقه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، رضا طولابی مدیر روابط عمومی شهرداری خرم آباد و احمد عالیخانی دبیر انجمن طلایه داران زاگرس حضور داشتند.

کد خبر 543778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.