پشتیبانی از راه دور برای سالمندان با اپلیکیشن شهرداری تریکالا

شهرداری تریکالا یونان با استفاده از یک برنامه کاربردی جدید، پشتیبانی از راه دور را برای شهروندان آسیب پذیر نظیر افراد مسن و معلول ارائه می‌دهد و به این ترتیب احساس استقلال بیشتری را برای آن‌ها به ارمغان می‌اورد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، روز گذشته، شهرداری تریکالا یونان اعلام کرد که با طراحی یک اپلیکیشن مدرن، از افراد مسن، معلول و آسیب پذیر خود حمایت خواهد کرد. این برنامه با عنوان "زندگی متصل" پیاده سازی شده و به مراقبان اجازه می‌دهد تا از راه دور بر بیماران نظارت کنند. به گفته شهرداری، این حمایت می‌تواند به صورت یادآوری‌های روزانه، لیست خرید و تماس تصویری باشد.

علاوه بر این، شهرداری امیدوار است که این برنامه در آینده به سنسورها متصل شود. این ابزار هوشمند به مراقبان اجازه می‌دهد تا هشدارها و اعلان‌های مربوط به خانه و موقعیت‌های اورژانسی مرتبط با سلامت را دریافت کنند و بنابراین کاربران امنیت بیشتری را تجربه خواهند کرد.

این برنامه نه تنها به مراقبین کمک می‌کند تا نقش کارآمدتری داشته باشند، بلکه به طرق مختلف به افراد مسن و ناتوان نیز کمک می‌کند تا برای کارهای روزمره که برایشان استرس‌زا است، به پشتیبانی بهتری دسترسی پیدا کنند. به عبارت دیگر باعث افزایش اعتماد به نفس، استقلال و بهبود کیفیت زندگی آن‌ها می‌شود.

در دنیایی که قرار است تعداد افراد نیازمند مراقبت در سال‌های آینده به طور قابل توجهی افزایش یابد، بهینه‌سازی حمایتی که این افراد دریافت می‌کنند حیاتی است. هدف شهرداری کمک به افراد بیشتر برای غلبه بر این چالش‌ها از طریق فناوری است زیرا با حمایت از آنها در کارهای کوچک و روزمره، آن‌ها احساس استقلال بیشتری را تجربه خواهند کرد.

پشتیبانی از راه دور برای سالمندان با اپلیکیشن شهرداری تریکالا

کد خبر 543747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.