گره ترافیکی علامه‌امینی تا پایان سال رفع می‌شود

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان گفت: برای رفع گره ترافیکی خیابان علامه امینی احداث راست‌گرد از خیابان علامه امینی به سمت بزرگراه شهید صیاد شیرازی پیش بینی شده است.

محمدحسین جعفری فشارکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه خیابان علامه امینی مابین میدان علامه امینی، باغ غدیر و مجموعه اداری قرار دارد، بیشترین گره ترافیک را این محدوده را داشته است و شهرداری در تلاش است بار ترافیک را کاهش دهد.

وی ادامه داد: برای رفع این گره ترافیکی، احداث راست‌گرد از خیابان علامه امینی به سمت بزرگراه شهید صیاد شیرازی لازم بود که در این راستا توافق ملکی بین شهرداری منطقه چهار و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انجام شد.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان یادآور شد: جلسه‌ای با حضور شهردار، معاونان و مسئولان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار و طبق توافق به عمل آمده آزادسازی انجام و عملیات عمرانی آن آغاز شده است.

وی ضمن ابراز امیدواری برای رفع گره ترافیکی خیابان علامه‌امینی با اجرای این پروژه خاطرنشان کرد: حدود ۴۳۰ متر مربع از اراضی اداره کل نشر و ارزش‌های دفاع مقدس برای اجرای این پروژه در اختیار شهرداری قرار گرفته است تا با ساخت این راست‌گرد حدود یک‌سوم از ترافیک این خیابان کاهش و شهروندان می‌توانند از شرق اصفهان بدون توقف از جاده سمت راست خود به سمت بزرگراه حرکت کنند.

جعفری فشارکی تصریح کرد: سعی داریم اتمام این پروژه یک ماهه باشد اما در هر صورت تا پایان سال این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 543696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.