کاتای تیمی بانوان به مدال برنز رسید/ کومیته تیمی بانوان از کسب مدال جا ماند

دو دیدار رده‌بندی کاتا و کومیته تیمی بانوان امروز برگزار و یک مدال سهم کاروان ایران شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در روز پایانی رقابت‌های کاراته قهرمانی ۲۰۲۱ آسیا در شهر آلماتی قزاقستان، کاتا و کومیته تیمی ایران در بانوان در دیدارهای رده‌بندی با حریفانشان مصاف کردند تا به مدال برنز دست پیدا کنند، در این ۲ دیدار فقط یک مدال سهم ایران شد که آن را تیم کاتا کسب کرد.

کاتای تیمی بانوان

پس از برگزاری دیدار روز گذشته، نمایندگان کشورمان، نجمه قاضی‌زاده، الناز تقی‌پور و شادی جعفرزاده با کسب ۲۳.۳۴ امتیاز راهی دیدارهای رده‌بندی شدند. امروز کاتاروها در مسابقه رده‌بندی به‌مصاف قزاقستان رفتند. در نهایت تیم کاتای بانوان ایران با دریافت ۲۴.۴۶ امتیاز و بالاتر از قزاقستان با ۲۳.۴۲ امتیاز به مدال برنز رسید.

کومیته تیمی بانوان

کاروان ایران متشکل از رزیتا علی‌پور، طراوت خاکسار، مبینا حیدری، معصومه محسنیان و فاطمه سعادتی روز گذشته در دور اول، ۲ بر صفر مالزی را برده بودند. در این دور، معصومه محسنیان هفت بر سه و فاطمه سعادتی هفت بر ۲ رقبای خود را شکست دادند. با این حال دور دوم را نمایندگان ایران ۲ بر صفر به ویتنام واگذار کردند. مبینا حیدری یک بر صفر و رزیتا علی‌پور چهار بر یک مقابل رقبا شکست خوردند.

پس از کسب این نتایج تیم کومیته کشورمان به دیدار رده‌بندی رفت و در دیدار رده‌بندی در مصاف با با شکست دو بر صفر از دستیابی به مدال باز ماند. در این مسابقات فاطمه سعادتی دو بر صفر باخت و معصومه محسنیان هم هشت بر چهار شکست خورد.

به گزارش ایمنا، رقابت کومیته تیمی بانوان به صورت دو برد از سه مبارزه برگزار می‌شود.

کد خبر 543687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.