تهیه ۱۳۰ چراغ روشنایی برای معابر قشم

شهردار قشم گفت: ۱۳۰ چراغ روشنایی معابر توسط این نهاد تهیه شده و تاکنون ۲۰ چراغ در سطح شهر نصب شده است.

به گزارش ایمنا، میرداد میردادی اظهار کرد: همچنین هشت نقطه از محلات شهری شناسایی شده است که با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، آسفالت می‌شود.

وی افزود: تاکنون یکصد تُن آسفالت برای لکه‌گیری مورد استفاده قرار گرفته که ۵۰۰ تُن دیگر نیز به این امر اختصاص یافته است.

شهردار قشم خاطرنشان کرد: با توجه به وجود فضای اضافی در ساختمان جدید شورای اسلامی این شهر، قسمتی از این ساختمان در اختیار دانشگاه علمی‌کاربردی شهرداری قشم قرار می‌گیرد.

میردادی با بیان اینکه با انجام این امر، ۲ میلیارد ریال در هزینه‌های شهرداری صرفه‌جویی می‌شود، خاطرنشان کرد: این ساختمان دارای ۲ هزار و ۸۰۰ متر زیربنا در چهار طبقه است که هم اکنون رنگ آمیزی سقف، درب‌های آن نیز انجام شده است.

وی تاکید کرد: با رایزنی‌های انجام شده با وزیر کشور و معاون وی، دستگاه‌هایی از جمله یک دستگاه لودر، یک دستگاه کامیون و یک دستگاه آب‌پاش با یک ششم قیمت در اختیار شهرداری قشم قرار می‌گیرد.

شهردار قشم اضافه کرد: همچنین با مذاکرات انجام شده با بانک ملی ایران، تسهیلاتی برای خرید یک لودر انجام شده که در دست اقدام است.

میردادی گفت: بلوار خلیج فارس از میدان شهید سلیمانی تا میدان جهاد و اجرای طرح پیورس بلوار شهید رجایی از مصلی امام علی (ع) تا میدان جهاد هر کدام با اعتبار افزون بر پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از جمله طرح‌هایی است که اجرا می‌شود.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 543624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.