برگزاری آنلاینِ بزرگ‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان

نمایشگاه گردشگری برلین که پیش از این قراربود در ماه مارس ۲۰۲۲ به‌صورت حضوری برگزار شود، به دلیل شیوع ویروس اومیکرون مجازی خواهد بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این برای سومین بار متوالی است که نمایشگاه گردشگری ITB برلین به دلیل همه‌گیری بیماری کرونا لغو می‌شود، اما این بار شیوع زیاد ویروس اومیکرون برنامه‌های ITB را خنثی می‌کند. به جای نمایشگاه تجاریِ حضوری و برنامه‌ریزی شده که باید از تاریخ ۹ تا ۱۳ مارس ۲۰۲۲ (برابر با ۱۸ تا ۲۲ اسفندماه) برگزار شود، نمایشگاه گردشگری برلین اکنون به صورت دیجیتال برگزار می‌شود.

وضعیت کنونی همه‌گیری گونه جدید کرونا، محدودیت‌های تشدیدشده‌ی سفر و همچنین محدودیت شرکت‌کنندگان در رویدادهای مهم، منجر به نبود اطمینان در برنامه‌ریزی چنین رویدادهایی می‌شود. بزرگ‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان به صورت مجازی برگزار خواهد شد، اما زمان دقیق شروع آن هنوز مشخص نشده است.

مارتین اکنیگ، مدیر عامل نمایشگاه "Messe" برلین که هر سال میزبان این رویداد جهانی است، اظهار کرد: ما در نظر داشتیم که ITB برلین را به تابستان موکول کنیم، اما پس از مشورت با شرکای خود، تصمیم گرفتیم آن را در ابتدای ماه مارس برگزار کنیم که تاریخ مهمی برای صنعت گردشگری و سفر محسوب می‌شود."

لغو هفته سبز بین‌المللی و نمایشگاه میوه و سبزیجات

علاوه بر این با دیجیتالی شدن ITB، نمایشگاه Messe Berlin سایر رویدادها از جمله هفته سبز بین‌المللی ۲۰۲۲ و نمایشگاه میوه و سبزیجات برلین (Fruit Logistica) را به تعویق خواهد انداخت.

هفته سبز برلین تنها نمایشگاه جامع برای کشاورزی، باغبانی و صنایع غذایی در اروپا است که در آن از میوه‌ها و سبزیجات، گوشت، ماهی و آبمیوه‌های بسیاری به نمایش گذاشته می‌شود. در واقع شرکت نمایشگاهی Messe هیچ رویداد مهمی را در ماه‌های ژانویه و فوریه ۲۰۲۲ برگزار نخواهد کرد.

اهمیت نمایشگاه گردشگری در افزایش جذب توریست

نمایشگاه‌های گردشگری برای کشورهای کمتر شناخته‌شده، فرصت بسیار مناسبی را فراهم می‌کند تا توانایی‌ها و پتانسیل‌های گردشگری کشور خود را به نمایش بگذارند. چنین رویدادهایی باعث می‌شود آمار گردشگران در کشورهای جهان افزایش یافته و در پی آن تقاضا برای رزرو بلیط هواپیما، تورها و همچنین رزرو هتل‌ها بیشتر شود.

بزرگ‌ترین نمایشگاه گردشگری جهان، یک فرصت بی‌نظیر برای آژانس‌های مسافرتی، صنعت هتلداری، شرکت‌ها و تورها و خطوط هواپیمایی است که به صنعت گردشگری کمک کرده و باعث ایجاد اشتغال بیشتر افراد و شرکت‌ها می‌شود.

کد خبر 543537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.