مدیریت شهری در بلندترین شب سال در کنار شب زنده داران شهر است

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان گفت: شهرداری در بلندترین شب سال (یلدا) و در یلدای فاطمی، برنامه ای تحت عنوان "شب زنده داران شهر" تدارک دیده است تا قدردان زحمات نیروهای خدمات شهری شهرداری باشد.

سیدعلی معرک نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طبق سنت چند سال گذشته، برنامه‌ای برای تقدیر و قدردانی از زحمات پاکبانان شهر تدارک دیده شده است، افرادی که نه تنها در شب یلدا بلکه در طول سال به صورت شبانه روز فعال هستند و فضای شهر اصفهان را به گونه‌ای رقم می‌زنند که در طول روز بتوانیم با آسایش، آرامش و لذت از محیط زندگی در شهر به کار و فعالیت خود مشغول شویم.

وی افزود: آرامش شهر، زیبایی، تمیزی و پاکیزگی را مدیون زحمات افرادی از جمله پاکبانان، نیروهای حوزه خدمات شهری، نیروهای نظارتی حوزه خدمات شهری، مأموران کنترل و گشت و نظارت، افرادی مثل آتش‌نشانان هستیم که شبانه روز در حال ارائه خدمات به مردم هستند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به جز مجموعه شهرداری، پرستاران و پزشکان و نیروی انتظامی و… به صورت ۲۴ ساعت به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

معرک نژاد تصریح کرد: در بلندترین شب سال یعنی شب یلدا با توجه به ایام دهه فاطمیه ویژه برنامه "شب زنده داران یلدا" تدارک دیده شده است؛ تلاش ما بر این است که بتوانیم برای اولین بار نشان شب زنده داران را به این بزرگ مردان اهدا و تقدیم کنیم و به سهم خودمان از افرادی که در تبدیل اصفهان به شهر زندگی در تلاش هستند، قدردانی کنیم.

وی اضافه کرد: برای اجرای این برنامه مجموعه‌های مختلف شهرداری کنار هم آمده‌اند؛ معاونت خدمات شهری، معاونت فرهنگی و اجتماعی، سازمان زیباسازی و اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در یک حرکت و اقدام گروهی مجموعه برنامه‌هایی را با مشارکت یکدیگر در مناطق ۱۵ گانه پیش‌بینی کرده‌اند.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه یک برنامه شبانه‌ای در مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان برگزار می‌شود، تاکید کرد: این برنامه از ساعت ۱۲ شب شروع شده و تا نزدیک دو و سه نیمه شب ادامه خواهد داشت، در نظر داریم با برگزاری رویدادها و اتفاقات فرهنگی شبی متفاوت برای آنها رقم بزنیم.

معرک نژاد ادامه داد: مجموعه مدیران ارشد شهری از اعضای شورای اسلامی شهر تا شهردار، معاونان و مدیران ارشد شهرداری با حضور در این مکان‌ها به پاکبانان ادای احترام می‌کنند.

وی گفت: این برنامه سرآغاز برنامه‌های جمعی و هماهنگی مجموعه مدیریت شهری است و امیدواریم این همت جمعی و گروهی و کار تیمی که در مجموعه مدیریت شهری شکل گرفته است بتواند نمود و جایگاه خود را در برنامه‌های دیگر شهری نیز نشان دهد.

کد خبر 543535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.