شهردار: میدان امام خمینی (ره) نور تعریض می شود

شهردار نور از رونمایی میدان امام خمینی این شهر خبر داد.‏

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلسه همفکری و ایجاد تفاهم جهت تعریض میدان امام خمینی (ره) شهر نور با حضور شادمان فرماندار شهرستان نور، سعدی پور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، توکلی شهردار و اعضای شورای شهر نور، رئیس آموزش و پرورش نور در شهرداری نور برگزار شد.

شهردار نور با اشاره به پیگیری باز شدن فضای روبروی مسجد امام حسین (ع) و جابجایی اماکن تجاری در زیباسازی شهر گفت: پیگیری مطالبات شهروندان در جهت توسعه و آبادانی شهر در اولویت کاری شهرداری و شورای شهر نور قرار دارد.

مهدی توکلی با بیان اینکه، یکی از مهم‌ترین وظایف شهرداری توجه به عمران و آبادانی شهر و به تعبیر دیگر پیگیری و اجرای پروژه‌های عمرانی است، اظهار کرد: ایجاد تفاهم جهت تعریض میدان امام خمینی (ره) نور از مطالباتی است که در صدد اجرای آن هستیم.

فرماندار نور نیز در این جلسه اظهار کرد: این جلسه جابجایی اماکن تجاری موجود به محوطه مدرسه شهید ناطق نوری در قبال تهیه زمین و ساخت مدرسه جدید برای آموزش و پرورش توسط شهرداری نور بررسی شده است.

علی شادمان با بیان اینکه با اجرای این پروژه شهرداری هم کاری نو و ارزشمند برای شهروندان انجام خواهد داد و تعریض جاده انجام می‌شود، گفت: پیگیر هستیم تا با تلاش و همت جمعی بتوانیم با طی کردن موارد قانونی این پروژه را برای شهر نور اجرا کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران نیز اظهار کرد: این جلسه بابت مبحثی برای معاوضه زمینی است که شهرداری معرفی کرد و فرآیند قانونی آن باید طی و زمین معرفی شده به اداره آموزش و پرورش اعلام شود تا نیروهای نوسازی برای بازدید و کارشناسی نظرشان را بدهند و اگر شرایط لازم را داشته باشد مکاتبات بعدی برای وزارت آموزش و پرورش و گرفتن و اخذ مجوز صورت خواهد گرفت.

علیرضا سعدی پور افزود: نظر ما هم در این زمینه مثبت است و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این اتفاق خوب برای شهر نور رقم بخورد.

کد خبر 543526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.