ارائه بلیط خوردنی در حمل‌ونقل برلین!

حمل‌ونقل عمومی پایتخت آلمان بلیط‌های گیاهی خوراکی ارائه می‌کند که هدف آن مقابله با استرس قبل از کریسمس عنوان شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت حمل و نقل عمومی برلین BVG، در حال عرضه بلیط‌های گیاهی خوراکی به امید کاهش استرس در فصل خرید پیش از تعطیلات است.

روزهای منتهی به تعطیلات کریسمس به علت هیاهو و عجله برای تهیه هدایا، تزئینات و به پایان رساندن همه پروژه‌های کاری، دوران غم و اندوه برای بسیاری از مردم محسوب می‌شود.

صف‌های طولانی خرید نیز می‌تواند منجر به سطوح خطرناکی از آشفتگی تعطیلات در فضاهای عمومی و اجتماعات خصوصی شود. خوشبختانه، BVG برلین در این موقعیت نیز به فکر سلامت شهروندان است.

ارائه بلیط خوردنی در حمل و نقل برلین!

BVG اعلام کرده که این بلیط از کاغذ خوراکی ساخته شده که روی آن با روغن شاهدانه پوشیده شده است؛ گیاه شاهدانه تأثیر آرامش بخشی دارد.

این روغن حاوی هیچ گونه کانابیدیول (CBD) یا تتراهیدروکانابینول (THC) نیست و به همین علت باعث احساس سرخوشی غیر قابل کنترل نمی‌شود.

به گفته سخنگوی BVG، پیام واقعی این جنبش، استفاده از اتوبوس یا مترو در دوران پیش از سال نو است. او همچنین اعلام کرده هر کسی که می‌خواهد از این بلیط خوردنی استفاده کند، تا زمانی که سفرش تمام نشده است، نباید آن را بخورد. علاوه بر این، بلیط‌هایی که دارای علائم گاز زدگی داشته باشد نامعتبر است.

کد خبر 543506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.