آغاز فعالیت سامانه اینترنتی فروش آرد در اصفهان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان، هدف از فعالیت سامانه اینترنتی فروش آرد را صرفه‌جویی در هزینه‌ها، افزایش سرعت در فرآیند خرید و ارائه خدمت بهتر به نانوایان و همچنین دیگر مصارف عنوان کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان، محسن ضیایی هدف از فعالیت این سامانه اینترنتی را صرفه‌جویی در هزینه‌ها، افزایش سرعت در فرآیند خرید و ارائه خدمت بهتر به نانوایان و همچنین دیگر مصارف عنوان و اظهار کرد: برای تحقق این مهم شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران اقدام به تجمیع و یکپارچه سازی سامانه خرید و فروش آرد در کشور کرده است.

وی افزود: خرید و فروش آرد در این سامانه از ماه‌های گذشته به صورت آزمایشی و در چند مرحله در برخی از استان‌های کشور عملیاتی شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان گفت: با فعال شدن این سامانه از ۲۵ آذرماه ۱۴۰۰ نانوایان می‌توانند برای سفارش سهمیه خود به این سامانه به نشانی https://gflour.banksepah.ir مراجعه کنند.

ضیایی افزود: از دیگر ویژگی‌های سامانه یکپارچه سازی فروش آرد، نظارت و کنترل بیشتر بر نحوه توزیع در مناطق مختلف استان و همچنین بر طرف کردن عیوب و نقاط ضعف سامانه‌های قبلی و به‌روزرسانی است.

کد خبر 543489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.