"سربند عاشقی" الگوی متفاوت سوگواری

محفل سوگواری "سربند عاشقی" به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) با مشارکت منطقه سه شهرداری اصفهان و مراکز مذهبی شهر در حسینیه بنی فاطمه (س) برگزار می‌شود.

مسئول خانه نوجوان با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این برنامه با هدف ارائه الگوی جدید و متفاوت در برپایی آئین‌های سوگواری و آموزش مفاهیم دینی برنامه‌ریزی شده است.

صفیه سادات موسویان افزود: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌های کانون‌های به وقت نوجوانی، استفاده از خروجی این کانون‌ها برای برگزاری مراسم‌های مشارکتی با دیگر سازمان‌ها و نهادها است، برنامه "سربند عاشقی" به همت خانه نوجوان، وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و از سوی تعدادی از آموزش‌دیدگان کانون‌های فن بیان، تئاتر، شعر و ادب و بازی و سرگرمی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: سخنرانی علی قاسم زاده، شهردار اصفهان و بیان مفاهیم نهج البلاغه توسط رسول میرباقری، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و همچنین ارائه محتوا در خصوص معرفی زندگی حضرت زهرا (س) و مفاهیمی که آن حضرت در جامعه اسلامی پایه‌گذاری کردند در قالب تئاتر و فیلم‌های کوتاه از دیگر برنامه‌های این محفل است.

موسویان خاطرنشان کرد: امیدوارم برپایی این مدل مراسم سوگواری باهدذف تبیین و تأثیر مضامین دینی فرهنگی در قشر نوجوان به الگویی متفاوت و جدید در سطح شهر تبدیل شود.

به گزارش ایمنا، محفل سوگواری "سربند عاشقی" ر وز پنجشنبه دوم دی‌ماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ در حسینیه بنی فاطمه (س)، واقع در خیابان ابن‌سینا برگزار خواهدشد.

"سربند عاشقی" الگوی متفاوت سوگواری

کد خبر 543446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.