عملکرد ۳ ماهه شورای شهر گوگد

رئیس شورای اسلامی شهر گوگد با اشاره به ۱۷ جلسه رسمی و ۳۰ مصوبه شورای ششم شهر گوگد، گفت: انجمن خیرین در شهر گوگد به منظور ساماندهی و هوشمندسازی فعالیت‌های خیران تشکیل شد.

مصطفی حاج نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهداف تشکیل شوراها در پیگیری امور و رفع مشکلات شهری، اظهار کرد: شورا می‌تواند به صورت کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت با پیش‌بینی اهداف مشخص و کاربردی برنامه تدوین کند.

وی افزود: عمده وظایف و اختیارات شوراها متضمن مسئولیت‌های راهبردی و تصمیمات صحیح برای حل مشکلات مربوط به مدیریت شهری در سطح عظیمی صورت می‌پذیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر گوگد با اشاره به عملکرد سه ماهه شورای ششم، گفت: از آغاز به کار شورای ششم در ۱۴ مردادماه تاکنون ۱۷ جلسه رسمی برگزار و ۳۰ مصوبه در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمرانی صادر شده است.

وی با بیان اینکه به منظور همکاری و همراهی با شهروندان و در راستای اعمال ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها هفت فقره پرونده به شورای اسلامی شهر ارجاع و رأی موافق صادر شد، گفت: همکاری با شهرداری در صدور مصوبات لایحه‌های پیشنهادی در راستای برگزاری مزایده عمومی فروش املاک و مستغلات شهرداری برای هزینه کرد در پروژه‌های خدماتی و عمرانی نیمه تمام و اجرای پروژه‌های جدید و طرح آزادسازی خیابان حافظ در دوره شورای ششم انجام شده است.

حاج نوروزی افزود: نرخ پیشنهادی خدمات حمل و نقل درون شهری و ایاب و ذهاب دانش آموزان برابر با قیمت پیشنهادی شهرداری و اداره آموزش و پرورش گلپایگان برای شهر گوگد در سال تحصیلی جدید به تصویب شورای شهر رسید.

وی از صدور مصوبه برای ادامه پروژه طرح فاضلاب شهری گوگد خبر داد و گفت: پیشنهادی شهرداری در خصوص نامگذاری معابر و اماکن فاقد نام و جدید و دریافت مصوبه شورا با انتخاب نام‌های ائمه و شهدای کشوری به تصویب شورای اسلامی شهر گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر گوگد با بیان اینکه شورای اسلامی شهر با درخواست شهرداری در آزادسازی سه مورد پلاک مسکونی با هدف اجرای طرح‌های عمرانی و آزادسازی موافقت کرد و مصوبه مربوطه صادر شده است، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر ضمن جلسه شورا در یکشنبه هر هفته، در دیدار چهره به چهره با شهروندان از نزدیک در جریان نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنان قرار گرفته و نامه‌های نیاز به تأیید شورا را در چارچوب قانونی امضا کردند.

تشکیل انجمن خیرین در شهر گوگد

وی از تشکیل انجمن خیرین در شهر گوگد خبر داد و تصریح کرد: یکی از اقدامات ارزنده شورا تشکیل انجمن خیرین در شهر گوگد به منظور جمع‌بندی، ساماندهی و هوشمندسازی فعالیت‌های خیرین شهر گوگد است که به زودی شروع به کار خواهد کرد.

حاج نوروزی ادامه داد: تصویب اجرای پروژه‌های شهرداری و فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی و هنری شهرداری مانند طراحی و چاپ انواع بنرها، بیانیه‌ها و ارسال پیامک‌های مناسبتی از دیگر وظایف شورای اسلامی شهر است.

وی با اشاره به پیگیری شورای شهر در رفع مشکلات بهداشت و درمان و راه‌اندازی کامل بیمارستان آیت‌الله گلپایگانی، گفت: در راستای حمایت از کارآفرینان برای رفع بیکاری جوانان شهر با پیگیری‌هایی که انجام دادیم «برنامه میدون» در حوزه اشتغال در محل ارگ تاریخی گوگد برگزار و از تجربیات مربیان آن استفاده شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گوگد خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات شهروندان و اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری گوگد به صورت مستمر با مسئولین استان و شهرستان دیدارهایی انجام می‌دهیم.

کد خبر 543429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.