مثبت شدن تست کرونای نادال بعد از ورود به امارات

رافائل نادال روز دوشنبه گفت که تست کووید-۱۹ او پس از بازگشت از مسابقات جهانی تنیس موبادالا هفته گذشته در ابوظبی مثبت شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از گاردین، رافا نادال روز دوشنبه گفت که تست کووید -۱۹ او پس از بازگشت از حضور در مسابقات جهانی تنیس موبادالا هفته گذشته در ابوظبی مثبت شده است.

قهرمان ۲۰ دوره از رقابت‌های گرند اسلم، گفت که "لحظات ناخوشایندی" را سپری می‌کند اما امیدوار است که به زودی احساس بهتری داشته باشد و مردم را در مورد برنامه‌های خود در مورد تورنمنت‌های آینده مطلع کند.

نادال در توئیتر نوشت: «می‌خواستم اعلام کنم که در بازگشت به خانه پس از بازی در تورنمنت ابوظبی، در آزمایش PCR که در هنگام ورود به اسپانیا روی من انجام شد، آزمایش کووید مثبت من اعلام شد.

این تنیسور ۳۵ ساله گفت که در تمام مدت زمانی که در کویت و ابوظبی بوده آزمایشش منفی بوده است و آخرین آزمایشش روز جمعه هفته گذشته منفی بوده است. او در رولان گاروس در نیمه نهایی حذف شد و مجبور شد از مسابقات ویمبلدون، المپیک توکیو و مسابقات آزاد ایالات متحده کنار بکشد. نادال گفته بود که نمی‌تواند تضمین کند که برای مسابقات آزاد استرالیا که از ۱۷ ژانویه آغاز می‌شود، حضور داشته باشد.

منبع: ایسنا

کد خبر 543384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.