مراغه نیازمند نمایشگاه بین المللی است

شهردار مراغه با اشاره به ظرفیت بالای اقتصادی این شهر، گفت: ایجاد و راه اندازی نمایشگاه دائمی در سطح بین المللی در این شهر ضروری است.

به گزارش ایمنا، محمد مقتومی در جلسه مشترک شهرداری و هیئت مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین المللی مراغه، اظهار کرد: با توجه به عزم شرکت نمایشگاه‌های بین المللی مراغه باید مکان و فضای مناسبی برای احداث نمایشگاه دائمی شناسایی شود.

وی افزود: به همین منظور باید مکان مناسبی برای احداث نمایشگاه دائمی با رعایت نیازها و چشم‌انداز این شهرستان تعیین و مشخص شود.

شهردار مراغه با بیان اینکه مکان انتخاب شده دارای استانداردهای لازم از جمله فضای کافی برای پذیرایی از خودروهای بازدیدکننده‌ها و شرکت کنندگان باشد، خاطرنشان کرد: مکان و فضا برای احداث نمایشگاه دائمی در این شهرستان باید در موقعیت مناسب مکانی برای دسترسی به ورودی و خروجی شهر باشد تا زمینه ساز مشکلات ترافیکی در آینده نشود.

مقتومی اضافه کرد: شهرداری مراغه نیز در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی آماده حمایت‌های قانونی برای ایجاد نمایشگاه بین المللی و دائمی این شهرستان است.

با وجود گذشت چندین سال از تأسیس شرکت نمایشگاه‌های بین المللی مراغه، هم اکنون پرونده احداث این نمایشگاه روی میز شهردار مراغه قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 543323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.