سرانه فضای سبز شهر بوستان کمتر از یک متر مربع است

شهردار بوستان با اشاره به اینکه سرانه فضای سبز این شهر کمتر از یک متر مربع است گفت: توسعه فضای سبز در این شهر ضروری است.

به گزارش ایمنا، احمد علی‌حسینی با بیان اینکه تنها یک پارک محله‌ای به مساحت ۵۰۰ متر مربع در شهر بوستان وجود دارد، اظهار کرد: احداث یک پارک تفریحی بزرگ در این شهر ضرورتی برای رفاه حال شهروندان و گردشگران است.

وی افزود: زمین‌های منابع ملی شرق شهر بوستان استان کهگیلویه و بویراحمد محل مناسبی برای احداث بوستان و پارک تفریحی در این شهر است.

شهردار بوستان خاطرنشان کرد: این شهر با ۱۸۰ هکتار مساحت و یک هزار و ۴۰۰ نفر جمعیت با استاندارد فضای سبز کشور فاصله زیادی دارد.

علی‌حسینی با اشاره به نقش فضاهای سبز و بوستان‌ها در بهبود شرایط زیست محیطی به عنوان ریه‌های تنفسی محیط‌های شهری و همچنین کاربری این فضاها در ایجاد نشاط روحی، روانی و گذران اوقات فراغت، تاکید کرد: احداث یک پارک تفریحی و بوستان‌های محله‌ای در این شهر ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه شهر بوستان در مسیر جاده ارتباطی گچساران به استان فارس قرار دارد، اضافه کرد: توسعه فضاهای سبز شهری با توجه به قابلیت کاهش آلودگی‌های صوتی در این شهر اجتناب ناپذیر است.

منبع: ایرنا

کد خبر 543226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.