۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱
وضعیت آرامستان شهر یان‌چشمه

شهردار یان‌چشمه با تشریح وضعیت آرامستان شهر گفت: پیگیر دریافت خودروی حمل جسد برای این آرامستان هستیم.

عبدالرضا نصیریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آرامستان شهر در شمال غربی یان‌چشمه واقع شده است و حدود سه هکتار مساحت دارد.

وی افزود: به تازگی در حال پیگیری اخذ واگذاری زمینی در اطراف آرامستان فعلی شهر از منابع طبیعی هستیم که تا چند سال آینده پاسخگوی نیاز یان‌چشمه باشد؛ جدول‌بندی و ساماندهی این بخش مدنظر قرار دارد.

شهردار یان‌چشمه گفت: آرامستان این شهر در حدود یک کیلومتری شهر قرار دارد و جاده دسترسی به آن دارای آسفالت است.

وی ادامه داد: آرامستان دارای غسالخانه بوده که امور مربوط به غسل متوفی در آن به صورت مردمی انجام می‌شود؛ یک سالن نیز برای برگزاری مراسم با همکاری مردم برای احداث نیز در حال پیگیری است.

نصیریان تاکید کرد: غسالخانه نیازمند تعمیرات جزئی بوده که با شروع فصل گرم سال انجام خواهد شد و ۱۰ میلیون تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: خودروی حمل جسد نداریم و افرادی که در بیمارستان‌های خارج از شهر فوت می‌شوند توسط آمبولانس به بیمارستان یان‌چشمه منتقل می‌شوند و افرادی هم که در منازل خود فوت کنند مراسم تشییع توسط مردم و به شکل پیاده برگزار می‌شود.

شهردار یان‌چشمه، اظهار کرد: خواستار خودروهای خدماتی و عمرانی مثل خودروی حمل جسد از سوی سازمان شهرداری‌ها هستیم که امیدواریم این خودرو سال‌های آینده در اختیار شهر قرار گیرد.

کد خبر 543179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.