کلوپ و لیورپول، امیدوار به تمدید با صلاح

تمدید قرارداد ستاره مصری تبدیل به یکی از مهمترین مسائل روز برای لیورپول و هواداران این تیم شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول اعتراف کرده که مایل است صلاح در تیمش بماند و گفت‌وگوهای خوبی نیز بین ستاره مصری و باشگاه صورت گرفته تا قرارداد این بازیکن تمدید شود.

ستاره مصری تیم لیورپول ثابت کرده که ارزش هزینه کردن را دارد و بارها و بارها توانسته با گلزنی و درخشش‌های خود، یکی از ارکان اصلی موفقیت لیورپول باشد. صلاح در حال حاضر محبوب‌ترین بازیکن آن فیلد محسوب می‌شود و به همین خاطر این باشگاه به هیچ عنوان تمایلی به از دست دادن ستاره خود ندارد.

محمد صلاح در فصل جاری رقابت‌ها نیز عملکرد خارق‌العاده‌ای داشته و موفق شده با گلزنی‌های متعدد، خود را با اختلاف به صدر جدول گلزنان لیگ جزیره برساند. با این حال، قرارداد فعلی او با قرمزها در پایان فصل آینده منقضی می‌شود و گمانه زنی‌های متعددی در خصوص تمدید قرارداد وی وجود دارد.

پیش از سفر یکشنبه لیورپول به تاتنهام، کلوپ با اسکای اسپورت مصاحبه‌ای انجام داد و گفت که نباید هواداران درباره تمدید قرارداد با صلاح نگران باشند. او تاکید کرد: مذاکرات با صلاح در حال انجام است و روند آن نیز بسیار مثبت ارزیابی شده است. درباره ماندن صلاح در لیورپول نگرانی نداشته باشید.

او افزود: از نقطه نظر ما، گفت‌وگوها به خوبی انجام شده و طرفین دیدگاه مثبتی دارند. صادقانه بگویم برایم اهمیتی ندارد که چه زمانی قرارداد صلاح تمدید خواهد شد. تمایل دارم که شاهد این موضوع باشم و او قراردادش را ثبت کند، اما زمانش برای من مهم نیست.

صلاح پس از پیوستن به لیورپول از رم در سال ۲۰۱۷، تاکنون ۱۴۶ گل و ۵۲ پاس گل در ۲۲۴ بازی به ثبت رسانده و در تمامی رقابت‌های این فصل نیز، ۲۲ بار گلزنی کرده و ۹ پاس گل در ۲۳ بازی به هم تیمی‌های خود داده است.

کد خبر 543177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.