کف‌فرش بیش از ۵۴ هزار مترمربع از پیاده‌روهای سنندج

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۴ هزار و ۱۹۱ مترمربع از پیاده‌روهای سطح شهر در سطح مناطق و نواحی منفصل شهری با هدف سهولت در تردد عابران و بهسازی و ساماندهی معابر کف‌فرش شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، محمد صدیق فتحی آمار کف‌فرش معابر سطح نواحی و مناطق را از ابتدای سال جاری تا کنون اعلام و اظهار کرد: پیاده روها مکان‌هایی مهم و حیاتی در سطح شهرها محسوب می‌شوند که با اجرای کف فرش مناسب و ایمن سازی آن می‌تواند نقش بسزایی در افزایش زیبایی بصری و تعاملات اجتماعی شهروندان داشته باشد.

وی افزود: سهولت در عبور و مرور، افزایش زیبایی بصری، افزایش میل شهروندان به پیاده روی و کمک به سلامت آنان از مهم‌ترین اهداف پیاده‌رو سازی در سطح شهر است.

معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۴ هزار و ۱۹۱ مترمربع از پیاده‌روهای سطح شهر در سطح مناطق و نواحی با هدف سهولت در تردد عابران و بهسازی و ساماندهی معابر کف فرش شد.

صدیق فتحی تصریح کرد: ۲۲ هزار مترمربع از معابر در سطح شهرداری منطقه دو، ۱۱ هزار و ۲۸۱ مترمربع در محدوده شهرداری منطقه سه، ۱۰ هزار و ۵۹۰ مترمربع در حوزه استحفاظی شهرداری ناحیه ویژه بهاران و ۱۰ هزار و ۳۲۰ مترمربع از پیاده روهای در محدوده شهرداری منطقه یک کف‌فرش شده است.

کد خبر 543152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.